اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه زرند:

فتنه 88 با کمک مخالفان داخلی و خارجی به وجود آمد

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه زرند گفت: در فتنه سال 88 که با کمک همه مخالفان داخلی و خارجی به وجود آمد اگر رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری نبود، نظام دچار چالش‌های سهمگین می‌شد.

فتنه 88 با کمک مخالفان داخلی و خارجی به وجود آمد

به گزارش خبرگزاری فرس از زرند، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زرند اظهار داشت: از آغاز نهضت اسلامی نقش رهبری هم در قبل از پیروزی انقلاب و هم در دوران رهبری‌های رحلت امام(ره) بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: در فتنه سال 88 که بزرگترین فتنه‌ای بود که طی دوران بعد از پیروزی انقلاب با کمک همه مخالفان داخلی و خارجی به وجود آمد، اگر رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری نبود، نظام دچار چالش‌های سهمگین می‌شد.

وی به برخی از سیاست‌های رهبری در مورد فتنه 88 اشاره و افزود: فراخواندن موسوی و توصیه به شکایت در چارچوب قانون، بیانات صریح در خطبه‌های نماز جمعه در 29 خرداد، دستور تمدید یک هفته‌ای دوره رسیدگی به شکایات، برگزاری جلسه با اعضای ستادهای انتخاباتی چهار کاندیدا و شنیدن حرف‌های آنها و روشنگری از جمله این سیاست‌ها بود.

کرمی‌پور با اشاره به ابلاغ پیام تاریخی حضرت امام راحل به رهبر شوروی سابق و یادآوری صدر اسلام که پیامبر نامه‌های روشنگرانه‌ای به سران کشورها فرستادند و آنها را نسبت به اسلام و آینده بیدار کردند، تصریح کرد: در این ارتباط مقام معظم رهبری این طور می‌فرمایند «حضرت امام در نامه به گورباچف نوشتند که بعد از این مارکسیسم را باید در موزه‌ها پیدا کرد و عده‌ای پوزخند زدند»، اما کمتر از سه سال بعد این پیشگویی تحقق پیدا کرد.

وی گفت: رهبری در مورد اتفاقات جهان به ویژه آمریکا و اروپا می‌فرمایند «وضع آمریکا شبیه شوروی سابق است»، زیرا نظامی که اعتبارش در چشم مردم خودش بشکند، سرنوشتش معلوم است، مانند رژیم شوروی سابق که بعضی از صاحب‌نظران غربی گفتند، وضع آمریکا و غرب شبیه وضع شوروی سابق است که منجر به سقوط شد و مقام معظم رهبری دلیل این مطلب را عمومیت شعار مرگ بر آمریکا می‌دانند و می‌فرمایند «مرگ بر آمریکا دیگر جزو شعارهای اختصاصی ملت ایران نیست».

انتهای پیام/80022/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول