اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه سپاه استان سمنان:

فتنه بزرگ 88 با سرمایه‌گذاری‌های کلان دشمن به وقوع پیوست

خبرگزاری فارس: سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی در بیانیه‏ای تاکید کرد: فتنه بزرگ سال 88 با سرمایه‌گذاری‌های کلان دشمنان قسم خورده نظام به وقوع پیوست.

فتنه بزرگ 88 با سرمایه‌گذاری‌های کلان دشمن به وقوع پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در بخشی از این بیانیه که در آستانه روز بصیرت صادر شد، آمده است: در آستانه فرا رسیدن 9 دی ماه، سالروز حماسه بزرگ ملت ایران، سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان این روز بزرگ و ماندگار را در تاریخ ملت ایران تبریک می‏گوید.

در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: بزرگداشت این روز تاریخی و حماسه فراموش‏نشدنی به عنوان نماد بصیرت و وحدت موجب تقویت بیش از پیش این فرهنگ در جامعه می‏شود. یوم‌الله 9 دی ماه سال 1388 روزی ماندگار در صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی است. بدون شک، این روز بزرگ یک نقطه عطفی است که عظمت ملت ایران را بیش از پیش در نگاه جهانیان برجسته‌ می‌نمایاند.

در این بیانیه تصریح شده است: عمل به‏هنگام و تشخیص به‏موقع و تجلی ایمان دینی در دفاع از اسلام و انقلاب و رهبری مهم‏ترین ویژگی 9 دی ماه است؛ این ویژگی به حدی بزرگ بود که از نگاه رسانه‌های دوست و دشمن پنهان نماند.

در ادامه این بیانیه آمده است: با گذشت بیش از سه دهه از انقلاب، دشمنان اسلام و انسانیت با ترفندها و توطئه‌های گوناگون کوشیدند تا درخت تناور انقلاب را از پا انداخته از مجاهدت‌ها جلوگیری کنند و به عزت و افتخار این ملت سربلند و سرافراز خاتمه دهند و برای همیشه جمهوری اسلامی را از بین ببرند و نظامی با اراده و خواست خود جایگزین کنند؛ غافل از آنکه انقلاب خمینی ریشه در نهضت حسینی و کربلا و عاشورا دارد و هیچ‏گاه این نور خدایی خاموش نخواهد شد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: یکی از مرموزترین توطئه‌ها، جنگ نرم دشمن و فتنه بزرگ سال 88 به بهانه انتقادهای انتخاباتی به قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی بود که با سرمایه‌گذاری‌های کلان دشمنان قسم خورده این نظام مقدس و استکبار جهانی به وقوع پیوست.

همچنین تاکید شده است: فتنه‌گران در این ورطه از هیچ کوششی فروگذار نکرده و با تمام توان به فعالیت‌های جاسوسی، رسانه‌ای و ... پرداختند. این همه کوشش از جانب دشمنان جای تعجب نبوده و نیست؛ ولی نه تنها سکوت بلکه همراهی گروهی که مدعی دفاع از اسلام و قرآن و جمهوری اسلامی و امام امت بودند، جای بسی تأسف است.

در این بیانیه تصریح شده است: حماسه عظیم 9 دی سال 1388 صحنه تجلی اراده ملت انقلابی ایران در دفاع از حریم ولایت و تیر خلاصی بر پیکره فتنه‏گران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: مردم با حضور انقلابی و آگاهانه خود در صحنه، سناریوی پیچیده دشمنان نظام را بی‏اثر کرده و با لبیک به ندای ولی و رهبر خود، نظام را برابر نقشه‌های شوم دشمنان بیمه کردند و اوج ولایت‌مداری خود را به رخ جهانیان کشیدند.

سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در بخش دیگری از بیانیه خود افزوده است: این حضور انقلابی اثبات کرد که انقلاب اسلامی از دامن عاشورای حسینی و قیام امام حسین (ع) شکل گرفته است؛ این مسیر، یک مسیر الهی و مقدس است که در گذشته انبیاء و اولیای الهی در عمل به اوامر و نواهی خداوند طی کردند و ما در پیمودن آن لحظه‌ای تردید نداریم.

به گزارش فارس؛ سایر رده‏های سپاه استان سمنان از قبیل تیپ 12 قائم، نواحی شاهرود، دامغان، سمنان، گرمسار، مهدیشهر، آرادان و میامی و سازمان‏های تخصصی و قشری بسیج استان از قبیل ناحیه بسیج دانشجویی، سازمان بسیج سازندگی، سازمان‏های بسیج اساتید، بسیج دانش‏آموزی، بسیج فرهنگیان، بسیج مداحان، بسیج کارگری، بسیج اصناف، بسیج کارمندان، بسیج مهندسین، بسیج پیشکسوتان، بسیج ورزشکاران، بسیج هنرمندان، بسیج طلاب و روحانیون، بسیج عشایری، بسیج حقوقدانان، بسیج مساجد و محلات، بسیج جامعه زنان، بسیج جامعه پزشکی و کانون بازنشتگان سپاه استان سمنان نیز هر کدام با صدور اطلاعیه‏های جداگانه‏ای، 9 دی‏، روز بصیرت را گرامی داشتند.

انتهای پیام/2249/ر/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول