اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه صومعه‌سرا:

فتنه 88 حاصل سال‌ها برنامه‌ریزی دشمن بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه صومعه‌سرا گفت: فتنه 88 حاصل سال‌ها برنامه‌ریزی و شوم‌اندیشی دشمنان انقلاب و رهبری بود که در حماسه 9 دی طومار آن بسته شد.

فتنه 88 حاصل سال‌ها برنامه‌ریزی دشمن بود

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به اهمیت دین و دینداری در بین انسان‌ها، اظهار کرد: سلامت در دین و دوری از گناه موجب هدایت درست و روشنگری افکار آدمی می‌شود.

وی با بیان اینکه عاقبت‌بخیری انسان‌های متدین در گرو هدایت درست و اندیشه‌ای آگاه است، تصریح کرد: مسلمانان دین را همراه با بصیرت در زندگی به‌کار گیرند.

امام جمعه صومعه‌سرا، انقلاب اسلامی را یکی از اتفاق‌های مهم و حیاتی ملت ایران در راستای مبارزه با استکبار خواند و اذعان کرد: چرخ انقلاب اسلامی در مسیر دستیابی به اهداف اسلامی خود تمام موانع را نابود کرده و ادامه مسیر می‌دهد.

وی با تصریح بر اینکه انقلاب اسلامی در مقابل مخالفان خود قاطع است، گفت: کسانی که آگاهانه یا ناآگاهانه در برابر انقلاب قد علم کنند به یقین گام‌های آنها زیر چرخ انقلاب خرد می‌شود.

صدیقی به فتنه سال 88 و شورش‌های خیابانی و وحشی‌گری برخی مخالفان نظام و رهبری به بهانه تقلب در انتخابات اشاره کرد و افزود: اگر فتنه‌‌انگیزان در دوران انتخابات به توصیه‌های رهبری گوش می‌کردند هرگز دچار خواری و پوچی نمی‌شدند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به فضل الهی و رهبری مقتدرانه و  ملتی متدین و بصیر همواره پابرجا می‌ماند، یادآور شد: تا زمانی که انقلاب اسلامی استوار باشد فتنه‌انگیزی نیز وجود دارد.

خطیب جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه فتنه 88 با راهبرد غرب و برای نابودی رهبری ایجاد شده بود، خاطرنشان کرد: فتنه 88 حاصل سال‌ها برنامه‌ریزی و شوم‌اندیشی دشمنان انقلاب اسلامی و رهبری بود.

وی، افزود: انقلاب اسلامی پایبند و معتقد به آرمانی است که هرگاه این فتنه‌ها و ترفندهای دشمن علیه نظام و رهبری نباشد ما باید به خود و به انقلاب اسلامی شک کنیم.

صدیقی با اشاره به برنامه‌ریزی جدید غرب برای ایجاد فتنه، اضافه کرد: فتنه‌های قوی‌تر و شدیدی در راه است که به یقین با بصیرت رهبری و ملت بار دیگر خنثی می‌شود.

وی، حماسه 9 دی را مدیون توجه و عنایت خداوند به ملل اسلامی دانست و اذعان کرد: خداوند از دین و آیین خود برای نجات بشریت دفاع می‌کند.

امام جمعه صومعه‌سرا ملت ایران را به دلیل خلق حماسه 9 دی ولایت‌مدار و بصیر خواند و خاطرنشان کرد: نام مردم گیلان نیز با حضوری پیشتازانه برای مبارزه و اعلام انزجار از فتنه‌های دشمن علیه رهبری در تاریخ حماسی کشور ثبت شد.

وی با بیان اینکه آینده جهان از آن اسلام و اسلام‌خواهان است، یادآور شد: آمریکا با آن همه ادعا روزی مانند شوروی فرو می‌پاشد و جهان در صراط الهی روشن می‌شود.

انتهای پیام/84003/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول