اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست خبری تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی

برنامه‌های یوم‌الله 9دی در خراسان‌ رضوی اعلام شد

خبرگزاری فارس: امروز در نشست خبری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی برنامه‌های بزرگداشت یوم الله 9 دی اعلام شد.

برنامه‌های یوم‌الله 9دی در خراسان‌ رضوی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سید‌محمد سلطانی بعدازظهر امروز در نشست خبری در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: در پی اهانت به مقدسات دینی به ویژه عزای سیدالشهدا(ع) در عاشورای سال 88 که عده‌ای از عوامل دشمنان داخلی و خارجی و افراد فتنه‌گر و منحرف به هتک حرمت ماه محرم در تهران دست زدند و حماسه‌ای که در روز 9 دی ماه آن سال اتفاق افتاد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی افزود: حضور به موقع مردم، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و شور و شعور مردم در هشتم و نهم دی‌ماه سال 88 در خراسان‌رضوی و مشهد مقدس سبب دفاع از ارزش‌های انقلاب و ولایت فقیه شد.

سلطانی یادآور شد: امسال سومین سالگرد حماسه 9دی ماه سال 88 است که روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است و ستاد بزرگداشت یوم‌الله 9 دی با شش کمیته و زیرمجموعه در مشهد و شهرستان‌های خراسان‌رضوی برنامه‌‌‌‌‌‌‌ اجرا می‌کند.

وی  در ارتباط با برنامه‌های 9 دی امسال خاطرنشان کرد: بصیرت‌افزایی، همایش، شب شعر، مسابقات فرهنگی و علمی و چاپ هفت نوع پوستر متنوع  از برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی برای اقشار مختلف جامعه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی افزود: همچنین 3هزار CD با عنوان روز بصیرت تهیه و چاپ و در اختیار مساجد، مدارس و انجمن‌های اسلامی قرار داده می‌شود.

سلطانی اذعان کرد: شورای اسلامی شهر مشهد میدان نمایشگاه را به نام میدان 9 دی ثبت کردند که پیشنهادی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مبنی بر اینکه نمادی نیز در این مکان قرار داده شود مطرح شده است.

وی در ارتباط با اهداف و رویکرد ستاد بزرگداشت 9 دی گفت: آشکارسازی ابعاد حماسه 9دی، بررسی و هماهنگی فعالیت‌های موثر و مورد نیاز،تبادل نظر و فعال‌سازی دستگاه‌ها و نهادها، توجه دادن افکار عمومی و ظرفیت‌های اجتماعی به این رویداد مهم و بستر سازی برای توسعه فعالیت‌های خودجوش و انقلابی از اهداف ستاد بزرگداشت یوم‌الله 9 دی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی اذعان کرد: اجرای سرود رهبر سرافراز توسط دانش‌آموزان و دو نمایشگاه تحت عنوان " بصیرت "و " بیداری اسلامی" در اولویت برنامه‌ها قرار داده شده است.

سلطانی با اشاره به مراسم امسال حماسه 9 دی اظهار کرد: نخستین برنامه در روز چهارشنبه ساعت 18 و 30 همایش میثاق با ولایت در حرم مطهر رواق شیخ حر عاملی با حضور ائمه جماعات، طلاب و فرمانده‌های بسیج و سخنرانی احمدی، فرمانده سپاه امام رضا و حائری، مسئول امور رسیدگی به مساجد و حجت‌الاسلام واعظ طبسی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در شب پنج شنبه قبل از دعای کمیل برنامه سخنرانی در رواق امام خمینی و  روز جمعه همراه با نماز جمعه و در روز شنبه از ساعت 9 تا 11 در رواق امام خمینی با گردهمایی بزرگ مردمی  و سخنرانی حجت‌الاسلام رئیسی معاون اول قوه قضائیه بزرگداشت حماسه 9 دی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی یادآور شد: همچنین صبح روز جمعه همایش 5هزار نفری و با حضور اعضای هیئت نظارت در انتخابات استان در محل حسینیه امام واقع در خیابان نخریسی و روز شنبه ساعت 18 مهدیه خیابان امام رضا(ع) با حضور امام جمعه مشهد برای پاسداشت این روز برنامه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/70008/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول