اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

9 دی اوج دشمن‌شناسی ملت ایران بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدختر گفت: 9 دی اوج دشمن‌شناسی ملت با بصیرت ایران بود.

9 دی اوج دشمن‌شناسی ملت ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند صبح امروز در جمع مدیران پلدختری بصیرت را یک نعمت الهی دانست و گفت: 9 دی اوج بصیرت و ولایتمداری ملت ایران است، چراکه بصیرت مردم در 9 دی چشم فتنه را کور کرد و خط بطلانی بر حرکت‌های دشمنان بود.

وی با بیان اینکه 9 دی انقلاب بصیرت و روز ارادت ملت به ولی امر مسلمین جهان بود، افزود: با درایت رهبری شایسته در شفاف کردن اوضاع و برملا‌ کردن توطئه‌ها و با بصیرت مردم آگاه و ولایت‌پذیر، خطر فتنه 88 به خوبی دفع شد.

لروند با بیان اینکه 9 دی اوج دشمن‌شناسی ملت ایران است، گفت: آتش زدن اموال مردم در سال 88 ماهیت فتنه‌گران و حمایت استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و صحنه‌گردانی منافقان، سلطنت‌طلبان و اراذل اوباش را روشن کرد.

امام جمعه پلدختر افزایش اقتدار نظام، بصیرت مردم، ناکامی دشمنان، پیوند سران فتنه با عوامل خارجی،  تحرک‏‌بخشی به بیداری اسلامی، آشکار شدن دشمنی گسترده غرب با نظام اسلامی، اذعان غرب به اقتدار و قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی و مواجهه با پیوند مردم با نظام را از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین دستاوردهای حماسه 9 دی برشمرد.

امام جمعه پلدختر در ادامه با انتقاد از عزل و نصب‌ها در دولت گفت: عزل و نصب‌هایی که اخیراً در آستانه انتخابات در دولت آغاز شده کار اشتباهی است.

وی افزود: مسئولان نباید با حرف، حرکت، عزل و نصب در کشور تشنج ایجاد کنند، چراکه هر کس که در خط رهبری باشد، مردم او را حمایت و هرکس که حریم ولایت را لکه‌دار کند، مقابل او خواهند ایستاد.

لروند ادامه داد: به تمام مسئولان نظام که با رأی مردم در عرصه قدرت هستند، سفارشی که مقام معظم رهبری داشتند را توصیه می‌کنم.

امام جمعه پلدختر گفت: مسئولان ارشد از تنش‌ها بپرهیزند و وضع انتخابات را ملتهب نکنند، چراکه این کار به ضرر کشور است.

انتهای‌پیام/2304/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول