اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی فردوس:

9دی تجلی روح دیانت حاکم بر مردم بود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر فردوس گفت: حماسه 9 دی‌ماه تجلی روح دیانت حاکم بر مردم ایران اسلامی بود.

9دی تجلی روح دیانت حاکم بر مردم بود

محمدحسین میثمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: رهنمودهای روشنگرانه مقام معظم رهبری و بصیرت توده مردم از عوامل مهم خلق حماسه 9 دی و خاموشی توطئه‌ها بود.

وی 9 دی را تجمع میلیونی مردم ایران علیه خواص بی‌بصیرت دانست و افزود: اعتراض به خواص بی‌بصیرت یکی از مهم‌ترین اهداف مردم در خلق حماسه بزرگ 9 دی‌‌ماه بود.

رئیس شورای اسلامی فردوس با اشاره به اهمیت حماسه 9 دی‌ماه در تاریخ جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: حماسه 9 دی تجلی بارزی از هویت انقلاب اسلامی و روح دیانت حاکم بر دل‌های مردم بود.

میثمی یادآور شد: آنچه 9 دی‌ماه را از دیگر مناسبت‌ها و روزها متمایز می‌کند، حضور میلیونی مردم و نمایش اعتماد به نظام در اوج فضاسازی دشمنان خارجی و داخلی بود.

*مردم مسائل سیاسی را رصد و به فرامین رهبری عمل کنند

وی گفت: مردم ایران اسلامی در مقطع کنونی مسائل سیاسی را رصد و به فرامین و منویات مقام معظم رهبری به خوبی عمل کنند.

رئیس شورای اسلامی فردوس افزود: مردم ایران در 9 دی‌ماه سال 88 با یک حرکت خودجوش و بدون اینکه از سوی گروه‌ها و جریان‌های داخل نظام دعوتی انجام شود آن حماسه ماندگار را رقم زدند.

میثمی تصریح کرد: آگاهی و بصیرت ملت ایران نعمت بزرگی از جانب خداوند است که سبب می‌شود هیچ‌گاه دشمن را فراموش نکنیم و همواره حامی ولایت فقیه باشیم.

وی از مردم خواست تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی 9دی‌ماه به حمایت از حماسه پرشور و ماندگار 9 دی سال 88 بار دیگر بصیرت، آگاهی و ولایت‌مداری خود را برای دشمنانی که قصد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی را دارند، یادآوری کنند.

انتهای پیام/69007/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول