اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فجر فارس:

9دی برگ زرین تاریخ انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه 9 دی برگ زرین تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: 9 دی در تاریخ ما هم‌طراز 22 بهمن، است.

9دی برگ زرین تاریخ انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامحسین غیب پرور در یازدهمین یادواره سالگرد شهید محمد اسلامی نسب در شیراز اظهار داشت: دین‌خواهی، امام‌خواهی و ولایت‌مداری رمز موفقیت و پایداری مردم در دوران دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس افزود: همان کسانی که در عاشورای 88 به ساحت مقدس ابا‌عبدالله‌الحسین (ع) جسارت کردند در زمانی که دولت را در اختیار داشتند نیز این حرمت‌شکنی را انجام می‌دادند.

وی گفت: آنها در روزنامه‌های خود به دنبال حرمت‌شکنی مکتب اباعبدالله (ع) بودند که آرشیو مطالبی مانند خون در مقابل خون وجود دارد.

غیب پرور افزود: این افراد همان کسانی بودند که در 18 تیر سال 78 به خیابان‌ها آمدند تا به خیال خام خود کار نظام را با مشکل مواجه کنند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: در 18 تیر 78 کار آنها مشابه کاری بود که رژیم بعث عراق و استکبار جهانی به دنبال آن بودند.

وی خاطرنشان کرد: با اسم اصلاح‌طلبی وقاحت را به جایی رساندند تا به حرمت عاشورا و مکتب شهادت اهانت شود.

غیب پرور در ادامه بیان کرد: خدا البته آنها را رسوا کرد و اینک در لندن از دربار تغذیه می‌کنند و به ضد انقلاب زبان فارسی آموزش می‌دهند.

وی ادامه داد: دشمن سناریوهایی را طراحی کرده بود و به دنبال انقلاب‌های مخملی مانند گرجستان و اوکراین بود تا اهداف خود را در کشور دنبال کند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس اضافه کرد: رنگ سبز که رنگ مقدسی است را آویزه کردند تا به حرمت‌شکنی‌های خود ادامه دهند.

وی گفت: در فتنه سال 88 مردم شیراز یک روز زودتر از تمام نقاط کشور به صحنه آمدند و درس مهم و بزرگی به فتنه‌جویان دادند.

غیب پرور ادامه داد: مردم اگر انتقادی داشته باشند اما انقلاب خود را دوست دارند چراکه می‌دانند صاحب این انقلاب اسلامی امام حسین (ع) است.

وی تصریح کرد: مردم رهبر خود را دوست دارند چراکه می‌دانند شاگرد برجسته مکتب اباعبدالله (ع) است و  با این علایق پاسخ محکمی به فتنه‌جویان دادند.

فرمانده سپاه فجر تصریح کرد: 9 دی در تاریخ ما هم‌طراز 22 بهمن، 12 فروردین و کربلای 4 و 5 است.

وی گفت: وقایع پایان ندارند و ویژگی دیگر آنها عبرت‌آموزی آنها است و از این رو عاشورا، دفاع مقدس، صفین، 9 دی و ...را باید واقعه خواند.

غیب پرور ادامه داد: ویژگی افرادی مانند اسلامی نسب زمان‌شناسی و ولایت‌مداری او بود و در دوران دفاع مقدس ما شاهد اسلامی نسب‌های بسیاری بودیم.

وی بیان کرد: این افتخار است که پیکر شهید اسلامی نسب بعد از سه ماه سالم مانده بود و این از برکات شهدای دوران دفاع مقدس است.

به گزارش فارس، یادواره سالگرد شهادت شهید اسلامی نسب و شهدای عملیات کربلای 4 پنج‌شنبه‌شب در تالار حافظ شیراز با حضور مردم ولایت‌مدار این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/2448/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول