اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه عشایری چهارمحال و بختیاری:

9دی تجلی روح حاکمیت اسلام در دل و جان مومنان بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه عشایری چهارمحال و بختیاری گفت: حضور خروشان خیل عظیم مردم حسینی در 9دی 88 تجلی بارزی از هویت انقلابی و روح حاکمیت اسلام در دل و قلب مومنان بود.

9دی تجلی روح حاکمیت اسلام در دل و جان مومنان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، منوچهر قلی‌زاده بعد از ظهر امروز در گردهمایی حلقه‎های شجره طیبه صالحین در این استان با اشاره به در پیش بودن روز مهم و پر برکت 9 دی اظهار داشت: آحاد مردم مومن، ولایت‌مدار و انقلابی ایران اسلامی با حلق حماسه نهم دی‌ماه، دشمن شناسی و حضور به موقع در صحنه‎های مختلف انقلاب را به دشمنان ثابت کرد و توطئه دشمنان انقلاب و اسلام را خنثی کردند.

وی افزود: مردم در نقاط مختلف ایران اسلامی با خشم و خروش مقدس خود معادلات دشمنان را برهم زده و میزان ارادت خود به انقلاب و ولایت فقیه را به رخ جهانیان کشاندند.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان چهارمحال و بختیاری به ضرورت گرامیداشت این حماسه بزرگ اشاره کرد و ادامه داد: رسالت جوانان امروز این است که با بصیرت در سالروز این حماسه بزرگ بار دیگر با آرمان‎های انقلاب و اسلام تجدید میثاق کنند.

وی افزود: دشمنان قصد داشتند نقشه‎های شوم خود را در راستای مقابله با انقلاب اسلامی عملی کنند اما ولی خروش میلیونی مردم عاشورایی ایران اسلامی و حمایت همه جانبه آنان از اسلام و انقلاب بار دیگر طعم تلخ شکست را به دشمن چشاند.

قلی‎زاده خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی آنچنان ارزنده، به موقع، جامع و کامل بود که در تاریخ ماندگار شد.

وی گفت: حضور خروشان خیل عظیم مردم حسینی در 9دی 88 تجلی بارزی از هویت انقلابی و روح حاکمیت اسلام در دل و قلب مومنان بود.

قلی‌زاده ادامه داد: فتنه 88 با حمایت استکبار جهانی طراحی شد و برخی از افراد فریب خورده داخلی خواسته یا ناخواسته اهداف دشمن را پیگیری می‎کردند که حضور پر شور مردم، درسی فراموش نشدنی به دشمنان داد.

وی به ترفند جدید دشمن علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: آخرین تیر و ترکش دشمن فشارهای اقتصادی است که اقتصاد مقاومتی بهترین روش برای مقابله با این ترفند است.

قلی‌زاده تصریح کرد: در اقتصاد مقاومتی آحاد مردم به ویژه جوانان وظیفه دارند تولید و مصرف کالای ایرانی را در برنامه خود قرار داده و با تولید و استفاده از اجناس ایرانی احتیاج کشور به بیگانگان را جبران کنند.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان چهارمحال و بختیاری در ادامه به نقش بسیج در عرصه‎های مختلف کشور اشاره کرد و گفت: بسیجیان در دوران دفاع مقدس با حضور منسجم خود در جبهه‌ها از اسلام و انقلاب حراست و پاسداری کردند.

قلی‎زاده اظهار داشت: در دوران سازندگی لشکر مخلص خدا با حضور در مناطق کمتر برخوردار ضمن کمک به دولت، به یاری مردم محروم شتافت.

انتهای پیام/68001/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول