اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیلم:

9 دی میثاق همیشگی ملت با ولایت است

خبرگزاری فارس: فرماندار دیلم گفت: حماسه 9 دی در واقع تجدید میثاق همیشگی ملت ایران با ولایت فقیه بود.

9 دی میثاق همیشگی ملت با ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، ماشاالله احمدی صبح امروز در آیین گرامیداشت 9 دی در دیلم اظهار داشت: ملت ایران در 9 دی سال 88 که دشمنان به دنبال شعله‎ور کردن آتش فتنه در ایران اسلامی بودند با پشتیبانی ولایت فقیه پیوندی همیشگی با رهبری و ولایت بستند.

وی افزود: ملت شجاع و بابصیرت ایران به‌صورت خودجوش همانند سایر مبارزات سیاسی و تاریخی به کسانی که در خیال خود در صدد براندازی نظام بودند، پاسخی کوبنده دادند.

احمدی گفت: در این روز خیل عظیمی از عاشقان حسینی با الهام از فرهنگ محرم و عاشورا در دفاع از ولایت به صحنه آمدند و توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کردند.

فرماندار دیلم حماسه 9 دی را یادآور ولایت‌مداری و حمایت‌های مردم ایران نسبت به رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان و بر بزرگداشت این روز تاریخی تاکید کرد.

احمدی با اشاره به دهه مبارک فجر بر حضور و همکاری دستگاه‌های دولتی در بانشاط برگزار کردن برنامه‎های ستاد دهه فجر در شهرستان دیلم تاکید کرد.

وی تصریح کرد: باید از یادگاران انقلاب و ایثارگران و تجربیات آنان به نحو احسن استفاده کنیم.

وی خواستار ارائه آمار مقایسه‎ای پیشرفت‎های ملت ایران قبل و بعد از انقلاب در طول ایام الله دهه فجر شد.

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر دیلم نیز در این نشست گفت: برنامه‎های ستاد دهه فجر امسال به‌صورت پرمحتواتر برگزار خواهد شد و کمیته‎های فرعی ستاد از هم‎اکنون خود را برای برپایی برنامه‎ها آماده کردند.

شاپور خشنود افزود: به همین منظور 15 کمیته فرعی برای برپایی برنامه‎های ستاد با رویکردهای مردمی بودن خودجوش، حضور و جلب مشارکت مردم، آشناکردن نسل نوجوان با آرمان‎های انقلاب و تجلیل از ایثارگران و مقام شامخ شهیدان تشکیل شده است.

انتهای پیام/66007/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول