اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

دهه بصیرت بهترین فرصت برای معرفی حماسه‌های 9 و 19 دی است

خبرگزاری فارس: استاندار قم با صدور پیامی فرا رسیدن یوم الله 9 دی و آغاز دهه بصیرت را گرامی داشت و اعلام کرد: دهه بصیرت فرصت نابی برای پاسداشت و تبیین بیشتر ابعاد دو حماسه 9 دی و 19 دی است.

دهه بصیرت بهترین فرصت برای معرفی حماسه‌های 9 و 19 دی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام استاندار قم به مناسبت حماسه نهم دی و دهه بصیرت آمده است: دهه بصیرت یادآور دو حماسه شکوهمند و به یادماندنی در تاریخ معاصر این سرزمین الهی است. حماسه‌های جاودانی که بصیرت، ایمان دینی و ولایت‌مداری امت عاشورایی بن مایه و جوهره هر دوی آنها را تشکیل می‌دهند.

در ادامه این پیام تصریح شده است: نوزدهم دی ماه 56، تداعی‌گر خروش انقلابی مردم مؤمن و ولایت‌مدار شهر بیداری و بصیرت و پیشقراولان عرصه جهاد و شهادت در قلب سکوت و خفقان و سیاهی است. خروشی که خواب پریشان دژخیمان پهلوی را بر آشفت و پایه‌گذار حماسه‌ای عظیم و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی شد. حماسه‌ای بزرگ و باشکوه که به عنوان نقطه عطف، همواره بر تارک تاریخ زرین انقلاب اسلامی می‌درخشد و حماسه بی‌بدیل نهم دی 88، تجلی حضور مؤمنانه و توأم با بصیرت امتی آگاه و هوشیار است که با حضور به موقع در صحنه چشمان فتنه و طمع دشمنانی را که با زهی خیال باطل، قصد براندازی نظام اسلامی را داشتند کور کرد. حضور آگاهانه و پرشور مردم بصیر و فهیم ایران اسلامی در راهپیمایی نهم دی، ضمن تجدید بیعت مجدد با امام(ره) و ولایت، شاهکاری زیبا و ماندگار از حماسه، بصیرت و اتحاد را خلق کرد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: عظمت این حضور عظیم و سرنوشت ساز ضمن نمایش جهانی اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نشان داد که این ملت همواره و در هر لحظه قدردان نعمت گران سنگ ولایت و پایبند به اصول و ارزش‌های انقلاب بوده و در گذر از آزمون حوادث زمان محکوم به تکرار تاریخ نیست.

در این پیام اضافه شده است: دهه بصیرت فرصت نابی برای پاسداشت و تبیین بیشتر ابعاد این دو حماسه جاودان برای نسل‌های امروز و آینده‌سازان ایران اسلامی است. ضمن گرامیداشت این دهه مبارک، یاد و خاطره حماسه آفرینان عرصه بصیرت و بیداری و شجاعت و شعور دینی و انقلابی را گرامی داشته و خالصانه‌ترین درودها را به روان پاک تمام شهدای انقلاب اسلامی تقدیم می‌کنیم. امید که با حرکت بر حول محور ولایت و تکیه بر بصیرت و آگاهی که عامل اصلی خنثی‌سازی توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان است نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنان بالنده و پرشتاب در مسیر تعالی و پیشرفت گام برداشته و زمینه تحقق حکومت جهانی را فراهم کند.

انتهای پیام/2258/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول