اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عنبرآباد:

باید نهضت سوادآموزی را در جامعه گسترش داد

خبرگزاری فارس: امام جمعه عنبرآباد گفت: باید نهضت سوادآموزی را با استفاده از شیوه‌های مختلف در جامعه گسترش داد تا مردم از آن استفاده کرده و از این طریق تأثیر سواد و علم را مشاهده کنند.

باید نهضت سوادآموزی را در جامعه گسترش داد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، حجت‌الاسلام مصطفی دشت‌آبادی پیش از ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان با تأکید بر ارزش والای علم و دانش اظهار داشت: تأکید دین اسلام نیز بر این است و کسانی که به دین اعتقاد دارند باید با علم و بصیرت آن را بپذیرند.

وی افزود: باید تلاش کرد، نهضت سوادآموزی را با استفاده از شیوه‌های مختلف در جامعه گسترش داد تا مردم از آن استفاده کرده و از این طریق تأثیر سواد و علم را مشاهده کنند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد نیز در این نشست اظهار داشت: 9 دی ماه سالروز تبلور حماسه شکوهمند حضور مردم ایران است که بیانگر سال 58 بود که در آن ملت ایران در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب همواره ایستاده‌اند.

ولی‌محمد مشایخی تصریح کرد: یکم دی ماه تا هفتم دی ماه به عنوان هفته نهضت سوادآموزی نامیده شده است که نشان از توجه بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و مسئولان نظام اسلامی به موضوع علم و دانش دارد.

وی با بیان اینکه نهضت سوادآموزی تاکنون در سطح کشور با تعلیم و تربیت نیروهای کم‌سواد و بی‌سواد توانسته است خوب بدرخشد، تصریح کرد: جوانان ایران اسلامی هر روز با علم و دانش خود در سطح دنیا در حال درخشش هستند.

مشایخی عنوان کرد: دنیای استکبار همیشه با نقشه‌های خود قصد داشته است، جوامع مختلف را با بی‌سواد بودن مردم عقب‌مانده نگه دارد اما ایران اسلامی اکنون به عنوان یک کشور علم‌پرور در سطح دنیا خوب درخشیده است.

فرماندار عنبرآباد با اشاره به اینکه جوانان ایران اسلامی علم خود را با تهذیب نفس مجهز کرده‌ و تمام موفقیت‌های آنان برخاسته از این اقدام است، گفت: با توجه به اینکه تاکنون نهضت سوادآموزی اقدامات قابل توجهی انجام داده است، امیدواریم بتوانیم، جشن بی‌سوادی را در سطح روستاهای شهرستان عنبرآباد برگزار کنیم.

مشایخی بیان داشت: باید برنامه‌ریزی متناسب با شرایط روستاها و مناطق مختلف انجام شود تا در راستای ترغیب افراد بی‌سواد به تعلیم سواد در کلاس‌های نهضت سوادآموزی گام برداریم.

انتهای پیام/80005/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول