اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام قرائتی:

نهضت سوادآموزی همواره گوش به فرمان رهبری بوده است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اقامه نماز گفت: نهضت سوادآموزی ایران همواره گوش به فرامین رهبری بوده و هست و هیچ‌گاه در مسائل سیاسی وارد نشده است.

نهضت سوادآموزی همواره گوش به فرمان رهبری بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام محسن قرائتی ظهر امروز در دیدار مسئولان سازمان نهضت سوادآموزی کشور با آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به هفتم دی ماه، سالروز فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل نهضت سوادآموزی اظهار کرد: در اوایل انقلاب نیمی از مردم ایران بی‌سواد بودند اما امروز آمار بی‌سوادی در کشور به 10 درصد کاهش یافته است.

وی افزود: مربیان نهضت سوادآموزی در اوایل انقلاب با تحمل سختی‌های فراوان و مسافرت در راه‌های پربرف و یخ به روستاهای دور و نزدیک کشور مهاجرت کرده و به تعلیم خواندن و نوشتن به مردم می‌پرداختند.

رئیس ستاد اقامه نماز با بیان اینکه مربیان نهضت سوادآموزی حتی در دوران دفاع مقدس هم با حضور در جبهه‌ها وظیفه خود را انجام می‌دادند گفت: این مربیان علاوه بر سواد خواندن و نوشتن مسائل بهداشتی، عقیدتی، احکام و موضوعات سیاسی را در کنار روخوانی قرآن به سوادآموزان تعلیم می‌دادند و این روند تاکنون ادامه داشته است به طوری که مجامع بین‌المللی تاکنون پنج مدال افتخار را به نهضت سوادآموزی ایران اعطا کرده‌اند.

وی ادامه داد: سازمان نهضت سوادآموزی ایران همواره گوش به فرامین رهبری بوده و هست و هیچ‌گاه در مسائل سیاسی وارد نشده است.

انتهای پیام/78004/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول