اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زاهدان:

طرح فرد به فرد یک انقلاب در سوادآموزی ایجاد می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه زاهدان گفت: طرح فرد به فرد در سوادآموزی، طرحی کارشناسی شده و تأثیرگذار است که می‌تواند یک انقلاب در سوادآموزی ایجاد کند.

طرح فرد به فرد یک انقلاب در سوادآموزی ایجاد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در دیدار با مدیرکل و کارکنان سوادآموزی استان با اشاره به عطوفت و جایگاه معلمی در سوادآموزی اظهار داشت: درخشش مبحث سوادآموزی استان در سطح کشور در سال‌های متمادی، نشان از همت و تلاش مدیران دلسوز عرصه آموزش و پرورش استان دارد.

وی افزود: طرح آموزش فرد به فرد در نهضت سوادآموزی مکمل تلاش‌های مضاعف، در عرصه آموزش و پرورش استان می‌باشد که قابل ستایش و تقدیر است.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان هم در این دیدار با اشاره به نقش و جایگاه رشد باسوادی در کشور گفت: همزمان با رونمایی از سند تحول بنیادین و پیش‌بینی باسواد کردن 100 هزار نفر در کشور، این هدف نیز در استان با شناسایی و جذب 60 هزار نفر بی‌سواد با جدیت پیگیری شد.

غلامرضا محمد قاسمی بیان کرد: از این تعداد 6 هزار نفر تاکنون شناسایی و تحت تعلیم آموزش‌های سوادآموزی در استان قرار گرفتند.

وی همچنین در جمع رؤسای ادارات و کارشناسان سوادآموزی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با داشتن برنامه و الگوی علمی و عملی در بحث سوادآموزی، می‌توانیم گامی مؤثر در راستای رشد شاخص باسوادی در استان برداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در آستانه سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی و در دومین روز از این هفته به نام سوادآموزی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، یکی از سیاست‌های راهبردی سند تحول بنیادین را، ریشه‌کن کردن بی‌سوادی در جامعه اسلامی دانست.

محمد قاسمی افزود: آشنایی با روش‌های نوین آموزشی، استفاده از ظرفیت‌های موجود، همراه کردن خانواده‌ها و معتمدین از شاخص‌های اجرایی و اصلی سند تحول در بالا بردن نرخ رشد باسوادی در استان به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/75002/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول