اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش استان اردبیل:

ستاد راهبردی سواد‌آموزی در اردبیل تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سواد‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل از تشکیل ستاد راهبردی سواد‌آموزی برای ریشه‌کنی بی‌سوادی در استان تا پایان سال 92 خبر داد.

ستاد راهبردی سواد‌آموزی در اردبیل تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عیوض سیف‌الله‌زاده ظهر امروز در نشست روسای سوادآموزی شهرستان‌های استان به منظور توجیه برنامه‌ها، بررسی مسائل و مشکلات و تدوین راهکارهای حوزه سواد‌آموزی استان اردبیل اظهار داشت: توانمندسازی نیروی انسانی، کیفیت‌بخشی به برنامه‌های سوادآموزی، فرهنگ‌سازی و ترویج سواد‌آموزی در مخاطبان و جامعه از مهم‌ترین اهداف سواد‌آموزی استان اردبیل است.

وی خاطرنشان کرد: مصمم هستیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در استان و تشکیل ستاد راهبردی سوادآموزی برای ریشه‌کنی بی‌سوادی در استان تا پایان سال 92 تلاش مضاعف داشته باشیم.

معاون سواد‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل به جلب مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان و فعال‌سازی ستاد راهبردی سواد‌آموزی در شهرستان‌ها تاکید کرد و افزود: مشارکت در امر شناسایی و جذب بی‌سوادان در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر به صفر رساندن بی‌سوادی از اولویت برنامه‌های امسال اداره کل آموزش و پرورش استان است که باید نظارت بیشتر به تشکیل کلاس‌های دوره‌های سواد‌آموزی و توجه جدی به روند آموزش برنامه‌های درسی انجام شود.

سیف‌الله‌زاده اهمیت دادن به واگذاری سواد‌آموزی به تشکل‌های غیر‌دولتی به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در استان و برنامه‌ریزی گرامیداشت هفته سوادآموزی را از سایر اهداف این نشست بر شمرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان جلسه در خصوص راهکارهای لازم بحث و تبادل نظر انجام گرفت و تصمیمات لازم برای عملیاتی شدن اتخاذ شد.

انتهای پیام/62003/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول