اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت خدابنده:

زدودن جهل و بی‌سوادی از اقدامات بی‌نظیر جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت خدابنده گفت: زدودن جهل و بی‌سوادی از اقدامات بی‌نظیر جمهوری اسلامی است.

زدودن جهل و بی‌سوادی از اقدامات بی‌نظیر جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام شیخ علی‌اکبر بیگدلو پیش از ظهر امروز در جمع مردم قیدار اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات بسیاری در کشور انجام شده و موفقیت‌های بسیاری در کشور در عرصه‌های مختلف حاصل شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از عمده اقدامات مهم انجام شده در نظام جمهوری اسلامی زدودن جهل و بی‌سوادی در کشور بوده است، اضافه کرد: خوشبختانه تاکنون اقدامات زیادی در زمینه ریشه‌کنی بی‌سوادی در کشور انجام شده و با بررسی‌های صورت گرفته است.

امام جمعه موقت خدابنده در ادامه به وضعیت شهرستان خدابنده از نظر باسوادی نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر میزان باسوادی در شهرستان خدابنده 93 درصد است و امیدواریم هفت درصد بی‌سوادی باقی‌مانده نیز ریشه‌کن شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در دین اسلام نیز تاکید بسیاری بر ریشه‌کنی بی‌سوادی شده است، یادآور شد: خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی نیز چون به صورت دینی و اسلامی عمل می‌کند، به همین منظور در چهار دهه گذشته از عمر با برکت انقلاب اسلامی اقدامات مطلوبی در این راستا انجام شده است.

حجت‌الاسلام بیگدلو در بخش دیگری از سخنان خود به سالگرد تولد حضرت عیسی (ع) نیز اشاره‌ای داشت و گفت: حضرت مسیح (ع) از پیامبران مظلوم الهی است.

وی با بیان مطالبی در زمینه اهانت یهودیان به مسیح (ع) افزود: این مشکل و گستاخی همچنان ادامه دارد و پیروان آن پیامبر با این مسئله روبه‌رو هستند.

انتهای پیام/73005/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول