اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم خواستار شد

حرکت هدفمند برای حذف بی‌سوادی در جامعه

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم خواستار اجرای برنامه و حرکتی هدفمند در خصوص ریشه‌کن کردن بی‌سوادی از جامعه شد.

حرکت هدفمند برای حذف بی‌سوادی در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی انصاری در جلسه ستاد سوادآموزی استان قم با اشاره به توجه ویژه اسلام و ائمه اطهار علیهم‌السلام به علم‌آموزی اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) تاکیدات ویژه‌ای به کسب علم و دانش حتی در نقاط دوردست داشته‌اند و این وظیفه کنونی ما برای کسب علم و دانش و فراهم‌آوری زمینه تحقق این امر در نظام اسلامی را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی تاکنون رویکرد و نگاه ویژه‌ای به توسعه علم و دانش در سطح کشور داشته است، افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون خدمات ارزشمندی در راستای توسعه سواد و دانش در بین مردم صورت گرفته و سعی شده تمام ملت ایران از این نعمت بهره‌مند باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم خواستار حرکت گسترده دستگاه‌های متولی امر سوادآموزی برای حذف بی‌سوادی در جامعه شد و گفت: شناسایی جامعه هدف و مخاطب‌شناسی تأثیر بسزایی در حرکت هدفمند به سمت حذف بی‌سوادی در جامعه دارد.

وی اظهار کرد: اطلاع‌رسانی و تبلیغات گسترده در مورد اهمیت سوادآموزی و کسب علم و دانش و همچنین معرفی افراد موفق در حوزه سوادآموزی می‌تواند مردم را به کسب علم و دانش ترغیب کند.

انتهای پیام/2258/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول