اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت دزفول خواستار شد

مشارکت مردم در ریشه‌کنی بیسوادی در دزفول

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت دزفول خواستار مشارکت حداکثری مردم در ریشه‌کنی بیسوادی در این شهرستان شد و گفت: این معضل باید برطرف شود.

مشارکت مردم در ریشه‌کنی بیسوادی در دزفول

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام مرتضی بیگدلی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان دزفول اظهار داشت: نقش مردم در ریشه‌کنی بیسوادی بسیار تعیین کننده است و به این دلیل باید در راستای گسترش مشارکت مردم در این‌باره تلاش کرد.

وی با اشاره به اینکه این نهضت همچنان ادامه دارد، افزود: در شرایط کنونی نهضت سوادآموزی کارنامه کاری بسیار روشنی دارد و باید طبق برنامه تا پایان سال 1393 بیسوادی را ریشه کن کند.

بیگدلی با اشاره به اینکه باید برای کاهش خسارات بلایای طبیعی تلاش کنیم، خاطر نشان کرد: باید برای کاهش مشکلات و خسارات در بلایای طبیعی تلاش کنیم و در این‌باره تنها راه پیشگیری و استحکام بخشی منازل به ویژه در بخش روستایی است.

وی با اشاره به اینکه باید برای کاهش مشکلات مردم تلاش کرد، افزود: باید کوشید تا برای کاهش مشکلات مردم به واسطه اجرای پروژه‌های عمرانی و توقف در اجرای برخی دیگر از پروژه‌های شهری گام برداریم و در این‌باره باید همه مسئولان اقدام کنند.

وی با اشاره به برخی از پروژه‌های متوقف شده شهرستان دزفول تأکید کرد: تقاطع چهارراه اوج و برخی دیگر از پروژه‌های این شهرستان متوقف شده است که باید در اسرع وقت برای فعالیت مجدد این پروژه‌ها تلاش کرد.

بیگدلی تأکید کرد: کندی در اجرای پروژه‌ها باعث شده تا مردم ناراضی باشند و باید در راستای کسب رضایت مردم گام برداشت و در این‌باره تلاش بیشتری کرد.

انتهای پیام/72006/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول