اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جبالبارز جنوبی تأکید کرد

لزوم همکاری دهیاران و شوراها برای ریشه‌کنی بی‌سوادی

خبرگزاری فارس: امام جمعه بخش جبالبارز جنوبی گفت: همکاری تمام نهادها به ویژه دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی برای ریشه‌کنی کامل بی‌سوادی در منطقه ضروری است.

لزوم همکاری دهیاران و شوراها برای ریشه‌کنی بی‌سوادی

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، حجت‌الاسلام حسین زکی‌زاده پیش از ظهر امروز در دیدار با کارکنان اداره نهضت سوادآموزی عنبرآباد اظهار داشت: برای ریشه‌کنی کامل بی‌سوادی آماده همکاری لازم با اداره سوادآموزی عنبرآباد هستیم.

وی از همکاری لازم برای رفع کامل بی‌سوادی در منطقه به ویژه در بخش جبالبارز جنوبی به مرکزیت مردهک خبر داد و بیان کرد: هر کاری که لازم باشد برای هدایت افراد بی‌سواد به کلاس‌های سوادآموزی انجام می‌دهیم.

زکی‌زاده خاطرنشان کرد: هر چند ممکن است در این راه با سختی‌هایی نیز روبه‌رو شویم اما این کار را به یاری خدا و همت اداره سوادآموزی شهرستان انجام می‌دهیم و این مسیر همکاری سایر نهادها به ویژه بخشداری، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاها را با اداره سوادآموزی شهرستان می‌طلبد.

ایرج عمرانی رئیس اداره سوادآموزی شهرستان عنبرآباد نیز گزارشی از مراحل پالایش اسمی در سطح شهرستان، شناسایی، جذب، کلاس‌گذاری و آموزش افراد توسط مربیانی که از طریق شرکت خدمات آموزشی معرفی می‌شوند، ارائه داد.

انتهای پیام/2655/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول