اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مدیریت کمیته امداد شهرستان خدابنده خبر داد

کمک 1.6 میلیارد ریالی حامیان به ایتام خدابنده‌ای

خبرگزاری فارس: سرپرست مدیریت کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده از کمک 1.6 میلیارد ریالی حامیان به ایتام مددجوی خدابنده‌ای خبر داد.

کمک 1.6 میلیارد ریالی حامیان به ایتام خدابنده‌ای

محسن کمالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان به ارائه مطالبی در مورد اهمیت رسیدگی به وضعیت ایتام در دین اسلام پرداخت.

وی با اشاره به اینکه در آیات قرآنی تاکید بسیاری بر رسیدگی به وضعیت ایتام شده است، اضافه کرد: اهمیت تفقد و دلجویی از ایتام در دین اسلام به اندازه‌ای است که پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین (ع) همواره به این امر مبادرت می‌ورزیدند.

سرپرست مدیریت کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه کمیته امداد نیز در راستای عمل به سنت‌های حسنه اقدام به اجرای طرح اکرام ایتام می‌کند، اضافه کرد: در قالب اجرای طرح اکرام ایتام، حامیان سرپرستی کفالت یک یا چند یتیم را قبول کرده و با قبول تعهد مساعدت ماهیانه به ایتام امداد به این قشر کمک می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اجرای طرح اکرام ایتام محدود به زمان خاصی از سال نیست، یادآور شد: هر زمان که حامیان و خیرین تمایل داشته باشند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد نسبت به مشارکت در این طرح خیرخواهانه اقدام کنند.

کمالی در ادامه گزارشی از اقدامات 9 ماهه کمیته امداد خدابنده در قالب طرح اکرام ایتام ارائه کرد و گفت: در این مدت مبلغ یک میلیارد و 668 میلیون و 300 هزار ریال از سوی حامیان به ایتام خدابنده‌ای کمک شده است.

سرپرست مدیریت کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده تصریح کرد: مبلغ مذکور از سوی یک‌هزار و 281 حامی به حساب 572 یتیم خدابنده‌ای واریز شده است.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول