اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دشتستان خبر داد

آموزش کاهش آسیب‌های پرخطر برای دختران مددجوی شبانکاره

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دشتستان از برگزاری دوره آموزشی کاهش آسیب‌های پرخطر برای دختران مددجوی شبانکاره خبر داد.

آموزش کاهش آسیب‌های پرخطر برای دختران مددجوی شبانکاره

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سیداکبر عدنانی بعد از ظهر امروز در نشست با مددجویان کمیته امداد شبانکاره اظهار داشت: حجم و کیفیت فعالیت‌های کمیته امداد در چند سال اخیر رشد قابل قبولی داشته و این امر موجبات رضایت خاطر مردم و جامعه هدف را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: کیفیت‌بخشی و متنوع کردن خدمات این نهاد در دستور کار قرار دارد و برای این مهم از تمام پتانسیل موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دشتستان از برگزاری دوره آموزشی کاهش آسیب‌های پرخطر در کمیته امداد شبانکاره خبر داد و خاطرنشان کرد: آشنایی با آسیب‌های مختلف اجتماعی و چگونگی حل این معضلات، علاوه بر کمتر شدن آسیب‌ها، کسانی را که در معرض این آسیب‌ها هستند را نجات می‌دهد.

عدنانی تصریح کرد: در این راستا به زودی کلاس آسیب‌های پرخطر و آسیب‌های نوظهور در شبانکاره برگزار می‌شود و تعداد زیادی از دختران مددجوی تحت حمایت این شهر از این کلاس‌ها بهره‌مند می‌شوند.

وی یادآور شد: هم‌اکنون تعداد 25 هزار نفر در شهرستان از خدمات متنوع کمیته امداد دشتستان بهره‌ می‌برند و بهترین خدمات را به این عزیزان ارائه می‌کنیم.

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان بیان کرد: ایجاد اشتغال پایدار و خودکفایی مددجویان کمیته امداد و کاهش جمعیت تحت پوشش در دستورکار این نهاد قرار دارد که امیدوار هستیم به اهداف موردنظر برسیم.

عدنانی در پایان گفت: باید از امکانات و توانمندی‌های موجود به نحو مطلوب بهره ببریم و نسبت به توانمند‌سازی خانواده‌های مددجویان اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/2451/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول