اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی یزد خبر داد

ایجاد 1900 شغل برای مددجویان یزدی

خبرگزاری فارس: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان یزد از ایجاد هزار و 900 شغل برای مددجویان کمیته امداد استان یزد طی سال جاری خبر داد.

ایجاد 1900 شغل برای مددجویان یزدی

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، رضا زارع‌زاده در نشست کمیته اشتغال کمیته امداد استان یزد از ایجاد هزار و 900 شغل برای مددجویان کمیته امداد استان یزد طی سال جاری خبر داد و اظهار داشت: برای ایجاد این تعداد شغل بالغ بر 114 میلیارد و 160 میلیون ریال هزینه شده است.

وی افزود: اعتبار هزار و 601 مورد از شغل‌های یاد شده از طریق تسهیلات بانکی و بقیه از طریق تسهیلات امدادی تأمین اعتبار شده است.

زارع با بیان اینکه در این مدت همچنین 216 کاریابی برای مددجویان انجام شده است، عنوان کرد: سیاست اصلی کمیته امداد ایجاد شغل برای مددجویان در راستای خودکفایی آنها و خروج آنها از چرخه حمایتی کمیته امداد است.

وی تاکید کرد: به همین دلیل اشتغال‌زایی هم‌اکنون در اولویت برنامه‌های کمیته امداد است و توجه، توان و اعتبار قابل توجهی صرف آن شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان یزد نیز در این نشست اظهار داشت: تا پایان امسال برای 9 هزار و 600 نفر از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد استان یزد شغل ایجاد می‌شود.

محمد اکبری افزود: در راستای ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد، 732 میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق اشتغال نیازمندان و تسهیلات قرض الحسنه بانک‌ها برای اشتغال مددجویان اختصاص یافت.

وی ﮔﻔﺖ: اﯾﻦ ﻣﯿﺰان اﺷﺘﻐﺎل در ﺷﻬﺮﻫﺎیی با جمعیت زﯾﺮ 20 ﻫﺰار نفر و ﻣﻨﺎﻃﻖ روﺳﺘﺎﯾﯽ اﺳﺘﺎن ﺑﺎ ﻫﻤﮑﺎری ﺑﺎﻧﮏ‌ﻫﺎی ﻋﺎﻣﻞ اﯾﺠﺎد ﻣﯽ‌ﺷﻮد.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران نیز ضمن قدردانی از خدمات کمیته امداد در راستای کمک به نیازمندان و محرومان گفت: کمیته امداد توانسته با ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان گام‌های مؤثری در زمینه خودکفایی آنها بردارد.

محمدعسگری جلوگیری از مهاجرت، اشتغال به کار جوانان و تلاش برای ایجاد رفاه اجتماعی مردم استان و شهرستان را از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت سنگ آهن دانست.

انتهای پیام/2464/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول