اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان آبان ماه 91؛

108 نوعروس مددجوی آمل به خانه بخت رفتند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل گفت: تا پایان آبان ماه امسال 108 نوعروس آملی مددجوی کمیته امداد به خانه بخت رفتند.

108 نوعروس مددجوی آمل به خانه بخت رفتند

رمضان علیپور عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اعلام اینکه ستاد جهیزیه کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان یکی از بخش‌های فعال این نهاد است، بیان داشت: تا پایان آبان ماه امسال 108 نوعروس آملی مددجوی کمیته امداد به خانه بخت رفتند.

وی افزود: به هر نوعروس مددجوی کمیته امداد لوازم و کالای اولیه زندگی به عنوان جهیزیه به طور میانگین به ارزش ریالی 10 میلیون ریال اهدا شده و یا وجه نقد به همین میزان هدیه داده می‌شود.

علیپور مبلغ کل جهیزیه‌های اهدایی به 108 نوعروس این شهرستان طی مدت هشت ماه از سال 91 را بیش از یک میلیارد ریال عنوان کرد که علاوه بر آن حدود 130 میلیون ریال جهیزیه نیز از سوی خیران در طرح مفتاح‌الجنه به نوعروسان اهدا شد.

به گفته مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل، 120 میلیون ریال از این جهیزیه‌ها نیز از سوی حامیان طرح اکرام ایتام برای نوعروسان ایتام تقبل شد.

وی با بیان اینکه برای نوعروسان قبل از راهی شدن به خانه بخت کلاس‌های آموزشی متنوعی با موضوعات اخلاقی، اجتماعی، فرهنگی، آموزه‌های دینی و بهداشت خانواده، آئین همسرداری، بیان آداب همسرداری با استفاده از سیره اهل بیت و زندگانی بزرگان دین برگزار شده است، تصریح کرد: در این دوره از کلاس‌های آموزشی و اخلاقی از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه بهره گرفته می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل با اعلام اینکه از این تعداد 40 نوعروس در سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) به خانه بخت رفتند، اذعان داشت: در طی این مدت تعداد 20 داماد مددجوی کمیته امداد نیز زندگی مشترک تشکیل داده و به این افراد هم از سوی کمیته امداد هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/86012/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول