اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی طارم خبر داد

ساخت 193 واحد مسکونی مددجویی برای خانوارهای طارمی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان طارم از ساخت 193 واحد مسکونی مددجویی برای خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد طارم خبر داد.

ساخت 193 واحد مسکونی مددجویی برای خانوارهای طارمی

عمران صفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کمیته امداد طارم از زمان تاسیس ساخت واحدهای مسکونی مددجویی و تامین نیازهای خانواده‌های زیر پوشش را در این زمینه در اولویت‌های کاری خود قرار داده و تاکنون اقدامات بسیاری در این راستا انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه خدمات عمرانی کمیته امداد در بخش‌های مختلف اجرایی می‌شود، اضافه کرد: خوشبختانه این نوع از خدمات کمیته امداد نیز همچون سایر خدمات قابل ارائه کمیته امداد هدفمند بوده و بر اساس نیازی که خانواده‌ها دارند، ارائه می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان طارم با اشاره به اینکه نیازهای خانواده‌های زیر پوشش در بخش مسکن یکسان نیست، افزود: ممکن است خانواده‌ای، فاقد مسکن بوده و خانواده دیگری نیاز بهسازی واحد مسکونی داشته باشد که در این صورت کمیته امداد با در نظر گرفتن شرایط و نیاز خانواده و با ارائه خدمات لازم اقدام به تامین نیازهای این خانواده‌ها می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ساخت واحدهای مسکونی مددجویی کمیته امداد به صورت مستمر انجام می‌شود، یادآور شد: مستمر بودن خدمات در این بخش به این صورت اینگونه است که ممکن است، واحد مسکونی در سال‌های قبل ساخته شده و در حال حاضر نیاز به تعمیرات جزئی داشته باشد که در این صورت با بررسی ناظران کمیته امداد و با فعالیت واحد مسکن نسبت به تعمیر اقدام می‌شود.

صفری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در سال 89 و سال گذشته 216 فقره پرونده مددجویی برای دریافت تسهیلات در بخش مسکن به بانک معرفی شد، اضافه کرد: از این تعداد 193 واحد با اعتبار 19 میلیارد و 300 میلیون ریال ساخته و تحویل مددجویان طارمی شده و واحدهای باقی‌مانده نیز در دست احداث است.

وی همچنین از آماده‌سازی 60 فقره پرونده مددجویی در بخش مسکن در 9 ماهه سال‌جاری نیز خبر داد و گفت: این پرونده‌ها به بنیاد مسکن تحویل شده است.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول