اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد نکا:

مسکن مهر مددجویان نکایی آماده واگذاری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا گفت: هم‌اکنون واحدهای مسکونی مهر مددجویان کمیته امداد نکا در حال ساخت است و با آماده‌سازی کامل واگذار می‌شود.

مسکن مهر مددجویان نکایی آماده واگذاری می‌شود

سید موسی عمادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: واحدهای مسکونی مددجویان کمیته امداد نکا آماده واگذاری به مددجویان واجد شرایط کمیته امداد این شهرستان است.

وی خاطر نشان کرد: این واحدهای مسکونی که در قالب طرح مسکن مهر احداث شده تا پایان سال جاری آماده واگذاری به مددجویان است.

عمادی بیان داشت: هزینه این واحدهای مسکونی با اعتبارات داخلی امداد بوده است و خانه‌دار کردن افراد زیر پوشش این نهاد از مهم‌ترین وظایف و رویکرد ما در این نهاد است.

وی اضافه کرد: این مسکن مهر به 102 مددجوی واجد شرایط در این شهرستان که در لیست ارائه شده قرار دارند، واگذار می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) نکا گفت: مشکلات مسکن مددجویان این شهرستان از جمله اموری است که با برنامه‌ریزی پیگیری می‌شود و در این رابطه در حال حاضر تمام مددجویان فاقد مسکن شهری ما خانه‌دار شده‌اند.

این مسئول از ارائه مسکن مهر به افراد متقاضی زیر پوشش خبر داد و بیان داشت: با انجام ثبت‌نام از این مددجویان و با اتمام پروژه ساخت‌وساز مسکن مهر نکا بیش از 100 نفر از مددجویان ما که در این طرح ثبت‌نام کردند، صاحب‌خانه می‌شوند.

عمادی ادامه داد: برای 102 خانوار از مددجویان تحت حمایت این نهاد که بیشترشان از خانواده‌های بی‌سرپرست و دارای عائله هستند بیش از 5 میلیارد و 500 میلیون ریال به حساب مسکن مهر و خیرین مسکن‌ساز واریز شد که به زودی مسکنشان را تحویل می‌گیرند.

وی اذعان داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر استان به‌ویژه شهرستان نکا قدم‌های مؤثری در راه خانه‌دار شدن محرومان برداشته و تلاش کرده تا این نیاز محرومان به عنوان اصلی‌ترین خواسته و نیاز آنها برطرف شود.

انتهای پیام/86002/ب/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول