اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

حماسه 9 دی دشمنان را مأیوس کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: حماسه بزرگ 9 دی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به معنای واقعی کلمه مأیوس کرد.

حماسه 9 دی دشمنان را مأیوس کرد

حجت‌الاسلام نقی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شاهین‌دژ با اشاره به اینکه هم‌اکنون در آستانه فرا رسیدن حماسه بزرگ 9 دی قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: این روز تاریخی در رقم خوردن سرنوشت ملت ایران تاثیر زیادی داشت و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بود.

وی با بیان اینکه هوشیاری ملت کشور ما در خاموش شدن شعله‌های این فتنه تاثیر زیادی داشته، افزود: همه اقشار و گروه‌های اجتماعی مختلف اعم از دانشجویان، فرهنگیان، خانواده‌ها و... در رقم خوردن این رویداد تاریخی نقش مؤثری داشته‌اند پس حرکت انقلابی همه آحاد مردم ستودنی و قابل تقدیر است.

امام جمعه شاهین‌دژ با اظهار به اینکه هم‌اکنون در آستانه فرا رسیدن سالگرد این روز انقلابی قرار داریم، اضافه کرد: از سال 88 تاکنون ملت ما به انحای گوناگون خاطرات این روز را زنده کرده و به این ترتیب برای تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و ارزش‌های انقلاب مبادرت می‌کنند.

وی با اظهار به این مطلب که دشمن می‌خواهد ملت ایران اسلامی را در مقابل خواسته‌های شیطانی خود تسلیم کند، خاطر نشان کرد: دشمنان با دست زدن به ترور دانشمندان و تقویت معاندان و منافقان از جمله پژاک به دنبال تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، ولی ملت ایران در اعیاد ملی مختلف مانند 22 بهمن، 9 دی همچنین با شرکت در انتخابات‌های مختلف، وفاداری خود به ارزش‌های انقلاب را به اثبات می‌رسانند.

باقری با اشاره به برپایی مذاکرات 1+5 در روزهای پیش‌رو، متذکر شد: ایادی استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جهانخوار به اعمال تحریم علیه کشور ما دست زده و هر روز به بهانه‌ای این تحریم‌ها را تشدید می‌کنند تا ایران در مذاکرات 1+5 در مواضع خود تجدیدنظر کند.

امام جمعه شاهین‌دژ موقعیت کشور را در حال حاضر ایده‌آل و متکی به خود دانست و اذعان داشت: با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و تلاش برای تحقق یافتن آرمان‌های امام خمینی (ره) هم‌اکنون در بسیاری از نقطه‌ها به استقلال رسیده‌ایم.

انتهای پیام/61002/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول