اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد چهارمحال و بختیاری خبر داد

حضور پرشور اصحاب فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری در حماسه 9 دی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از حضور پرشور و حماسی اصحاب فرهنگ و هنر این استان در برنامه‌ها و راهپیمایی حماسه 9 دی خبر داد.

حضور پرشور اصحاب فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری در حماسه 9 دی

حسین گنجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: برگزاری سومین سالگرد حماسه 9 دی از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و تلاش ما بر این است تا با اجرای برنامه‌های فاخر در بزرگداشت این حماسه نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

وی گرامیداشت حماسه 9 دی را گرامیداشت ارزش‌های الهی و دینی دانست و افزود: تبعیت محض و بی‌چون و چرای ملت ایران از رهبر و ولی فقیه خود موضوع مهمی بود بیش از همه در حماسه 9 دی متجلی شد.

این مسئول متذکر شد: ملت ایران همواره از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بابصیرت و موقعیت‌شناسی خوبی که از خود نشان داده‌اند، از گذرگاه‌های فتنه به سلامت عبور کرده و دشمنان نظام را ناکام گذاشته‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری بر ضرورت حضور پرشور و حماسی اصحاب فرهنگ و هنر این استان در حماسه 9 دی تاکید کرد و گفت: اصحاب فرهنگ و هنر استان همواره  براساس وظیفه دینی خود در میدان‌های مهم و حساس کشور حضوری پرشور داشته و اراده دینی و ملی خود را از این طریق به خوبی به منصه ظهور گذاشته است.

گنجی در ادامه از برگزاری 30 عنوان برنامه محوری به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی در این استان خبر داد و افزود: نمایشگاه عکس حماسه 9 دی در شهرکرد، نمایشگاه جلوه‌های بصیرت، انتشار ویژه‌نامه بیعت با بیداری، برگزاری محفل ادبی 9 دی در لردگان و نمایشگاه پوستر از جمله این برنامه‌هاست.

وی ادامه داد: برگزاری همایش بصیرت انقلابی در اردل، مسابقه ادبی و فرهنگی، نمایشگاه عکس و پوستر و نشست شورای فرهنگ عمومی در فارسان از دیگر این برنامه‌هاست.

این مسئول به اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در کانون‌های مساجد این استان اشاره و اضافه کرد: برگزاری مسابقه پیامکی 9 دی، تدوین و انتشار ویژه نامه 9 دی و برپایی نمایشگاه امیر دل‌ها در سطح شهرستان‌ها از جمله برنامه‌های گرامیداشت حماسه 9 دی در مساجد استان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری همچنین از اجرای سرود 88 نفری در مصلای امام خمینی شهرکرد خبر داد و اذعان داشت: این گروه سرود متشکل از 88 نفر به مناسبت دفع فتنه 88 از سوی مردم بصیر کشور برای اجرای سرود ویژه 9 دی ساماندهی شده است.

انتهای پیام/68004/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول