اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

عناصر فتنه‌، دنبال انتقام‌جویی از حماسه‌سازان 9 دی هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان گفت: شکست‌خوردگان و عناصر فتنه، در انتخابات 92 به‌دنبال انتقام گرفتن از مردم بصیر ایران اسلامی به عنوان حماسه‌سازان بزرگ 9 دی هستند، پس می‌طلبد همه هوشیارانه از ولی فقیه تبعیت کنیم.

عناصر فتنه‌، دنبال انتقام‌جویی از حماسه‌سازان 9 دی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس در تویسرکان حسن رضانیا عصر امروز در نشست ستاد هماهنگی حماسه نهم دی در تویسرکان با اشاره به اینکه این روز یکی از روزهای ماندگار انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: با مدیریت و هدایت مدبرانه مقام معظم رهبری و حضور به‌ هنگام و آگاهانه مردم در این روز حماسه‌ای بزرگ در عرصه دفاع از نظام و انقلاب شکل گرفت.

وی با بیان اینکه فتنه‌گران در توطئه‌ای جریان‌سازی شده و سازمان‌یافته در پی براندازی نظام بودند، تصریح کرد: ملت ایران با یک خیزش و حرکت عاشورایی بساط سلطه‌گر فتنه‌جویان را با پیروی از علم‌دار کربلا و لبیک به فرامین رهبری برچیدند.

فرماندار شهرستان تویسرکان ملت و نظام ما در عرصه‌های مختلف ثابت کرده که به جریان‌های معاند، غافل و برانداز نیازی ندارد، تصریح کرد: یاد‌آوری تمام لایه‌های حرکتی فتنه‌گران در سال 88 باید در قالب‌های مختلف در بین افکار عمومی و اذهان دانشگاهی و دانش‌آموزی شفاف‌سازی شود.

وی با بیان اینکه بصیرت‌افزایی و شناساندن برنامه‌های اجرایی شده عوامل فتنه 88 را بستر آگاهانه ورود پیدا کردن مردم برای تشخیص دوست از دشمن تسهیل می‌بخشد، تأکید کرد: بی‌تردید دشمنان برای ایجاد تفرقه و شکاف بین مردم و نظام نقشه‌های شومی را طرح‌ریزی و در دست دارند.

رضانیا بازگویی، اطلاع‌رسانی شفاف به صورت ملی در همه لایه‌های اجتماع مردمی را امری ضروری و واجب و بخشی از تکالیف مسئولان خواند و بیان کرد: احیای این رخداد در تمام برنامه‌ها و امور اجرایی به‌ویژه در مراکز علمی در بین نسل جوان کارشناسانه و با دقت کامل صورت گیرد.

وی با بیان اینکه نباید از وجود با ارزش مردمان پاک‌طینت و صادق روستا غافل بود، تصریح کرد: همه دار و ندار ما کانون‌های روستایی است قشر عظیمی که حامیان و پشتوانه‌های واقعی نظام و انقلاب هستند باید از همه وقایع 9 دی جامع و کامل آگاه شوند پس مسئولان امر این ارتباط را برقرار کنند.

فرماندار شهرستان تویسرکان فتنه‌جویان سال 88 برای انتخابات و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدون هیچ شک و شبهه‌ای برنامه دارند، تأکید کرد: شکست‌خوردگان و عناصر فتنه، در انتخابات 92 به دنبال انتقام گرفتن از مردم بصیر ایران اسلامی به عنوان حماسه‌سازان بزرگ 9 دی هستند، پس می‌طلبد همه هوشیارانه با بینش و معرفت دینی، سیاسی و تبعیت محض از ولایت فقیه عمل کنیم.

وی متذکر شد: مردم و مسئولان ایران اسلامی هرگز اقدامات توهین‌آمیز عناصر فتنه از مقدسات و ارزش‌های دینی و آرمانی را از یاد نبرده‌اند.

رضانیا خاطرنشان کرد: اگر عناصر معاند فتنه دوست دارند از مسیر انتخابی خود برگردند، تنها راه توبه از عمل خود و عذرخواهی رسمی از مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه بزرگداشت حماسه 9 دی در تویسرکان، جمعه هشتم دی در مصلای امام خمینی همزمان با اقامه نماز جمعه برگزار خواهد شد، گفت: ایجاد نمایشگاه عکس از رخداد 9 دی 88، اطلاع‌رسانی درست در مساجد و هیئت‌های مذهبی به منظور آگاهی‌بخشی مردم در سطح روستا و شهر، پخش کلیپ چگونگی و چیستی این حادثه در امام‌زاده ناصر(ع) و مراکز دیگر، اجرای مراسم در مدارس، برگزاری کارگاه توانمند‌سازی و بصیرت‌افزایی، نشست گفتمان‌های دینی، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ دانش‌آموزی و دانشگاهی با عنوان 9 دی بخشی از برنامه‌های اجرایی این روز است.

انتهای پیام/89010/ق/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول