اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش گچساران:

حماسه 9 دی اندیشه‌های سکولاریستی را جارو کرد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش گچساران با بیان اینکه حماسه 9 دی سبب استمرار و تداوم گفتمان انقلاب شد، گفت: حماسه 9 دی اجازه نداد که اندیشه‌های سکولاریستی هویت اسلام را بگیرد و این اندیشه‌ها را جارو کرد.

حماسه 9 دی اندیشه‌های سکولاریستی را جارو کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، یدالله مرادی عصر امروز در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی ویژه برنامه‌های حماسه ماندگار نهم دی ماه که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد حضرت امام موسی کاظم (ع) اظهار کرد: صاحبان فکر و اندیشه می‌گویند در هر تحولی عوامل شکل‌گیری، ثبات و تداوم وجود دارد و اگر بخواهیم برای انقلاب اسلامی این اندیشه را به کار گیریم، 15 خرداد و 17 شهریور از عوامل شکل‌گیری انقلاب اسلامی بودند.

وی با بیان این‌که 13 آبان عامل استحکام و حماسه 9 دی عامل استمرار و تداوم انقلاب اسلامی شد، عنوان کرد: اگر حماسه 9 دی و آن بصیرت و خروش رخ نداده بود، از بیداری اسلامی خبری نبود.

رئیس اداره آموزش و پرورش گچساران افزود: اندیشه‌های سکولاریستی می‌خواست هویت اسلام را بگیرد ولی حماسه نهم دی ماه سبب یأس و ناامیدی دشمنان اسلام از اهداف خود گردید.

مرادی تأکید کرد: حماسه 9 دی باید به بهترین شکل تبیین شود و به همین خاطر ویژه برنامه‌های مربوط به این حماسه نباید در یک مراسم و یا برنامه خلاصه شود.

وی با بیان این‌که دانشگاه‌ها باید خط اول حماسه نهم دی ماه باشند، ابراز داشت: هر نهادی باید در زمینه این حماسه ستاد خود را تشکیل داده و برنامه‌هایی را در راستای تبیین ابعاد این روز برگزار کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش گچساران خاطرنشان کرد: حماسه نهم دی ماه با اساس و مبانی عقیدتی و فکری ما گره و پیوند عمیقی خورده است.

مرادی پیشنهاد داد که سر برگ تمام مکاتبات ادارات طی سه روز در ارتباط با موضوع حماسه 9 دی‌ماه باشد.

وی اظهار داشت: ادارات شهرستان می‌توانند به دلخواه و سلیقه خود سه جمله "روز نهم دی در تاریخ ماندگار است"، "نهم دی سال‌روز اطاعت از ولایت و بصیرت" و "نهم دی روز بصیرت و نماد پیروی از ولایت" را طی 3 روز در سر برگ مکاتبات خود قرار دهند.

رئیس اداره آموزش و پرورش گچساران از برگزاری برنامه‌های مختلف ویژه حماسه 9 دی توسط این اداره خبر داد و افزود: سخنرانی و نشست‌های مختلف در زمینه تبیین حماسه 9 دی در سطح مدارس شهرستان از جمله برنامه‌های این اداره است.

مرادی ادامه داد: برگزاری نشست‌های بصیرت‌افزایی ویژه فرهنگیان بانوان و آقایان به صورت مجزا و هر نشست با شرکت 200 نفر از دیگر برنامه‌های اداره آموزش و پرورش گچساران ویژه این حماسه است.

انتهای پیام /82010/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول