اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

حماسه 9 دی باید با شکوه خاصی برگزار شود

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: حماسه 9 دی باید با شکوه خاصی برگزار شود.

حماسه 9 دی باید با شکوه خاصی برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی ‌عصر امروز در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی ویژه برنامه‌های حماسه ماندگار نهم دی که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: ‌حماسه 9 دی‌ماه هیچ‌گونه ربطی به جناح‌های سیاسی و دولت ندارد و این حماسه مربوط به اعتقادات و خط ولایت است.

وی با اشاره به حادثه عاشورای سال 88 توسط فتنه‌گران ابراز داشت: فتنه‌گران در این روز به مقدسات اسلامی ما توهین کردند و بر همه واجب است که برنامه‌های حماسه 9 دی را با شکوه خاصی برگزار کنند.

فرماندار گچساران با تأکید بر اینکه برنامه‌های حماسه 9 دی باید فرهنگی باشند و اطلاع‌رسانی دقیقی در راستای آن صورت بگیرد، افزود: این حماسه باید براساس فرمایشات رهبری تبیین شود و ضروری بوده که ما این حماسه را به گونه‌ای بهتر ترویج دهیم.

شفیعی از برپایی نمایشگاه ویژه حماسه 9 دی‌ماه در مسجد صاحب‌الزمان (عج) در روز جمعه هفته جاری پیش از خطبه‌های نماز جمعه گچساران خبر داد و یادآور شد: این نمایشگاه توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان از جمعه هفته جاری به مدت سه روز برپا خواهد شد و نمایشگاه پس از خطبه‌های نماز جمعه به مکان دیگری منتقل می‌شود.

وی اذعان داشت: در زمینه هرچه بهتر برگزار کردن برنامه‌ها و مراسم‌های ویژه حماسه 9 دی‌ماه باید کمیته‌های مختلفی در سطح شهرستان تشکیل و کارها تخصصی شود.

فرماندار گچساران این کمیته‌ها را شامل کمیته‌های فرهنگی، هنری، تبلیغات، ورزشی، بازاریان، دانشجویان و روستاییان عنوان کرد و افزود: هرکدام از این کمیته‌ها باید برنامه‌های متنوعی برای حماسه 9 دی ارائه دهند.

شفیعی از برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت 9 دی‌ماه توسط اداره ورزش و جوانان گچساران خبر داد و یادآور شد: اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان می‌تواند به مناسبت این حماسه، مسابقات فرهنگی ویژه اعضای کتابخانه‌ها را برگزار کند.

وی پیشنهاد داد که تعدادی از آموزشگاه‌های گچساران به نام حماسه 9 دی‌ماه نام‌گذاری شود.

انتهای پیام / 82010/‌ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول