اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجن:

بیداری اسلامی مهم‌ترین دستاورد خارجی حماسه 9 دی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بروجن گفت: بیداری اسلامی شکل‌ گرفته در منطقه مهم‌ترین دستاورد خارجی حماسه 9 دی است.

بیداری اسلامی مهم‌ترین دستاورد خارجی حماسه 9 دی است

حجت‌الاسلام غلامحسین حسین‌نژادیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: ملت مومن و بصیر کشور در حماسه 9 دی بار دیگر ثابت کردند که لحظه‌ای از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی فاصله نگرفته و ثابت‌قدم در مسیر واقعی انقلاب حرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دستاوردهای متعدد داخلی و خارجی برای کشور به دنبال داشت، افزود: این دستاوردهای داخلی و خارجی نقش مهمی در تثبیت اقتدار نظام اسلامی در منطقه و جهان ایفا کرده است.

این مسئول به دستاوردهای داخلی حماسه 9 دی اشاره کرد و گفت: حضور به موقع مردم در صحنه‌های حساس و مهم کشور، تجدید بیعت با آرمان‌های اسلام و نظام و ناکام گذاشتن فتنه‌گران از مهم‌ترین این دستاوردها بود.

امام جمعه بروجن، بیداری اسلامی شکل‌گرفته در منطقه مهم‌ترین دستاورد خارجی حماسه 9 دی برشمرد و ادامه داد: کشورهای منطقه با مشاهده حضور حماسی و باشکوه مردم در دفاع از ارزش‌های اسلام و نظام مصمم شدند و به حرکت‌های انقلابی خود با انگیزه بیشتری ادامه دادند.

حسین‌نژادیان ادامه داد: همچنین در جریان فتنه 88، دشمنی و معاندت استکبار جهانی و حقانیت انقلاب اسلامی بار دیگر به همگان نشان داده شد.

وی، بزرگداشت حماسه 9 دی را فرصت بازنگری در آرمان‌های نظام و انقلاب دانست و متذکر شد: ضروری است تا در برگزاری بزرگداشت حماسه 9 دی، ارزش‌ها و آرمان‌های والای نظام و انقلاب برای جوانان به خوبی تبیین شود.

امام جمعه بروجن خاطرنشان کرد:حماسه 9 دی، یک حماسه عاشورایی بود و ضروری است تا می‎توان در بزرگداشت این حماسه تلاش کرد.

انتهای پیام/68004/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول