اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردخون:

حماسه 9 دی انقلاب را برای همیشه بیمه کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردخون گفت: حماسه مردمی 9 دی‌ماه انقلاب اسلامی را برای همیشه بیمه کرد.

حماسه 9 دی انقلاب را برای همیشه بیمه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بردخون، حجت الاسلام سیدحسین رکنی‌حسینی درخطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: ریزش‌های پس از رحلت پیامبراکرم(ص) که به دلیل عدم شناخت اسلام اصیل واقع شد، موجب تفرقه و اختلاف دربین مسلمانان و حوادث خونین و فاجعه‌بار نظیر کربلا و اسارت اهل‌بیت پیامبر اسلام (ص) شد.

وی ادامه داد: تبلیغات منفی و مسموم، موجب گمراهی مردم شد و اکنون نیز دشمنان با ابزار تبلیغ به جنگ ارزش‌ها آمده‌اند و با بیش از سه هزار شبکه ماهواره‌ای به تخریب عقاید مردم مشغول هستند که رسالت مبلغان دینی و معلمان در هدایت نسل جوان و خنثی کردن این توطئه استکباری مهم و تأثیرگذار است.

رکنی‌حسینی اضافه کرد: اگر پایه‌های عقیدتی مردم مستحکم نباشد با کمترین باد انحرافی در مسیر تاریکی و گمراهی قرار می‌گیرند که بلای خانمان‌سوز اعتیاد به عنوان نمونه و واقعیتی انکارناپذیر، کانون بسیاری از خانواده‌ها را نابود کرده که مصیبتی جبران‌ناپذیر است، به طوری که گریبانگیر برخی از مردم را گرفته است.

امام جمعه بردخون با یادآوری هفت صفر سالروز میلاد امام موسی کاظم(ع) و سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع)، 13 صفر سالروز شهادت آیت الله غفاری به دست رژیم طاغوت را گرامی داشت و حماسه 9 دی را عمر دوباره انقلاب خواند و گفت: پس از عاشورای 88 حماسه عظیم مردم شکل گرفت و حدود 4 میلیون نفر مردم تهران در این حماسه حضور داشتند.

وی عنوان کرد: هنوز ابعاد مختلف این فتنه برای بسیاری مشخص نشده و قابل مقایسه با جنگ هشت ساله نیست، چراکه دشمنان با همه توان مشارکت داشتند و فکر می‌کردند انقلاب دیگر ادامه نخواهد یافت و اثری از آن نخواهد ماند.

امام جمعه بردخون یادآور شد: سران فتنه به بهانه تقلب در انتخابات دست به فاجعه‌ای عظیم و دردناک زدند و با هتک حرمت مقدسات، به عاشورای حسینی توهین و بی‌احترامی کردند.

رکنی‌حسینی در پایان تصریح کرد: عده‌ای از اجانب دستور می‌گرفتند و به دنبال سرنگونی نظام بودند و تلاش داشتند انقلابی را که حاصل خون شهیدان است و ریشه در قلب میلیون‌ها آزادی‌خواه دارد از میان بردارند، اما باید بدانند هر کس در مقابل نظام بایستد به آرمان و خون شهیدان خیانت می‌کند.

انتهای پیام/66003/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول