اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

توجه به لایه‌های عمیق ظهور حماسه 9 دی ضروری است

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: توجه به لایه‌های عمیق ظهور حماسه 9 دی ضروری است.

توجه به لایه‌های عمیق ظهور حماسه 9 دی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌روز ظهر امروز در دیدار با جمعی از فعالان فرهنگی و هنری آبپخش اظهار داشت: تبیین و تشریح پیام‎های حماسه بزرگ و فراموش ناشدنی 9 دی و تشریح ابعاد این حماسه از مهم‌ترین اهدافی است که مسئولان باید مورد توجه قرار دهند.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: هنرمندان و فعالان فرهنگی به‌دلیل حضور در بطن جامعه تأثیری مهم در تبیین و تشریح این واقعه سرنوشت‌ساز دارند و باید توجهی جدی به این امر داشته باشند.

خرم‌روز بیان داشت: نهم دی‎ماه یکی از حماسه‌های بزرگ مردمی است که در تاریخ پرشکوه و درخشان انقلاب اسلامی ماندگار خواهد ماند.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری، نقشی مهم در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی داشته‌اند و امت مسلمان ایران اسلامی همیشه حول محور ولایت توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

این مسئول اذعان داشت: روشنگری‎های آگاهانه و به موقع ولی امر مسلمین سبب شد تا با درایت و بصیرت مردم ولایت‎مدار، نقشه‎های شوم استکبار و ایادی داخلی آنان نقش بر آب شود.

بخشدار آبپخش عنوان کرد: مردم ایران اسلامی با لبیک به فرمان ولایت و رهبری‌ با حضور گسترده، بی‌نظیر و به یاد ماندنی خود در‌ 9 دی ماه سال 88 حماسه‌ای فراموش نشدنی را در تاریخ انقلاب اسلامی‌ خلق کردند.

خرم‌روز یادآور شد: بسترسازی برای توسعه فعالیت‌های خودجوش، تبیین ابعاد داخلی و خارجی حماسه 9 دی، توجه به لایه‌های عمیق ظهور این حماسه را از مهم‎ترین رویکردهایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: این حماسه بزرگ و فراموش نشدنی‌ که ‌منجر به گسترش اسلام و انقلاب اسلامی در جهان‌ شد، شکست دشمنان خارجی که در رأس آنها آمریکای جهان‌خوار و انگلیس بود را در پی داشت، همچنین ذلت و خواری فتنه‌گران داخلی را رقم زد و چهره واقعی آنان را برای مردم مشخص کرد.

بخشدار آبپخش گفت: بسیجیان جان بر کف‌، خانواده معزز شهدا‌، جانبازان‌، ایثارگران و آزادگان همیشه سرافراز اجازه نمی‌دهند، دشمنان به اهداف شوم ‌خود در منطقه و این مرز و بوم برسند.

انتهای پیام/2451/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول