اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لردگان:

حماسه 9 دی برگرفته از فرهنگ عاشورایی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه لردگان گفت: حماسه 9 دی برگرفته از ارزش‌های والای فرهنگ عاشورایی و مکتب حسینی است.

حماسه 9 دی برگرفته از فرهنگ عاشورایی است

حجت‌الاسلام حسن انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: 9 دی تجلی حضور چشمگیر و حماسی مردم در دفاع از ارزش‌های اسلام و نظام بود و ضروری است تا این حماسه بی‌بدیل به نحو مطلوبی بزرگ داشته شود.

وی افزود: مردم انقلابی و ولایی کشور در 9 دی با حضور گسترده و پرشور خود افتخار بزرگی آفریدند و همچون گذشته نقش‌های شوم دشمن را نقش بر آب کردند.

انصاری به نقش استکبار جهانی در حمایت از فتنه 88 اشاره کرد و گفت: قدرت‌های استکباری که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال تضعیف و نابودی نظام بودند در جریان فتنه 88 فرصت مناسبی برای پیشبرد اهداف شوم خود به دست آوردند.

امام جمعه لردگان، دفع فتنه 88 از سوی مردم را یکی از مهم‌ترین درس‌های واقعه عاشورا دانست و متذکر شد: مردم مومن کشور با تاسی از آرمان‌ها و ارزش‌های روز عاشورا، بساط فتنه در کشور را جمع کردند و به فتنه‌گران نشان دادند که هیچ چیز نمی‌تواند بین آن‌ها و رهبرشان فاصله بیندازد.

انصاری، حضور حماسی مردم در 9 دی 88 را عامل شادی دل امام زمان(ع) و مقام معظم رهبری برشمرد و ادامه داد: مردم با بصیرت و هوشمندت لازم فتنه دشمن را خنثی کردند و با حمایت بی‌چون و چرای خود از ولایت، دل ایشان را شاد کردند.

وی متذکر شد: استواری و ثابت قدم بودن ملت ایران موضوعی است که دشمن تاب تحمل آن را ندارد و از هر طریق ممکن می‌خواهد این استواری را از مردم بگیرد و این در حالی است که هیچ‌گاه موفق نمی‎شود.

امام جمعه لردگان اذعان داشت: امسال نیز مردم انقلابی و ولایی کشور با حضور حماسی خود در راهپیمایی 9 دی بار دیگر نشان می‎دهند که تعهد و پایداری آن‌ها نسبت به ارزش‌های اسلام و نظام بیش از گذشته شده است.

انتهای پیام/68004/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول