اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

پیروزی در جنگ 8 روزه کامیابی گفتمان انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم گفت: پیروزی در جنگ هشت روزه برای مردم غزه در حقیقت پیروزی گفتمان انقلاب اسلامی بر حرکت‌های خبیث جبهه استکبار بود.

پیروزی در جنگ 8 روزه کامیابی گفتمان انقلاب اسلامی بود

منصور حقیقت‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس و در تحقیق شرایط ویژه جهانی و بین‌المللی اظهار داشت: ملت ایران به رهبری مقام معظم رهبری در یک پیچ تاریخی در حال گذر از بسیاری کارشکنی‌ها و خباثت استکباری است که سعی کردند در 34 سال گذشته در مسیر حرکت این ملت سنگ‌اندازی کنند.

وی تصریح کرد:‌ در این گذر تاریخی ملت ایران به موقعیت ممتاز جهانی و بین‌المللی رسیده و توانسته است الگویی را به جهان عرضه کند که به عنوان گفتمان بیداری اسلامی مد نظر و ملاک کار بوده است.

حقیقت‌پور خمیرمایه این گفتمان را حرکت ارزشی، اسلامی در کشورهای مختلف به ویژه خاورمیانه و آفریقا بر پایه ادبیات انقلاب اسلامی توصیف کرد و افزود: عدالت‌خواهی، مقابله با یک‌جانبه‌گرایی و کسب منافع نامشروع و همچنین اضمحلال رژیم صهیونیستی در برجستگی‌های گفتمان انقلاب اسلامی است که امروز جلوه‌ای حقیقی پیدا کرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد:‌ دشمن تلاش می‌کند با استفاده از ظرفیت‌های متعددی که در دنیا برای خود دست و پا کرده است جلوی این اقدامات نافذ را بگیرد اما به یقین جبهه استکبار و جریان ارتجاعی منطقه که همچون غلام حلقه به گوش در خدمت آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند، مفتضحانه شکست می‌خورند.

وی بیان کرد: در تعجب هستیم که چگونه سلفی‌های دو آتشه حاضر می‌شوند بدون اینکه کلمه‌ای علیه رژیم صهیونیستی بر سر زبان بیاورند از منافع جبهه استکبار دفاع کنند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:‌ گفتمان انقلاب اسلامی در صحنه جهانی و بین‌المللی به ویژه بعد از پیروزی مردم غزه در جنگ هشت روزه، رژیم صهیونیستی را به ناکامی کشانده و سبب شده تا اندیشه ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگر با برجستگی‌های ویژه و توانمندی‌های خاص ظهور و بروز پیدا کند.

حقیقت‌پور اضافه کرد: مردم مظلوم غزه و فلسطین با اراده آهنی و الهام گرفتن از جمهوری اسلامی ایران بر اندیشه لیبرالیسم متخاصم غلبه کرده و اسباب پرآوازگی نهضت اصیل خود را فراهم آوردند.

وی یادآور شد:‌ بعد از این پیروزی دکترین سیاسی و نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال تغییر و تحول است و قطعاً پیام این پیروزی به رژیم صهیونیستی آن است که در صورت خیره‌سری در حمله به ایران سیلی سهمگین‌تر از این از سوی ملت ایران دریافت می‌کند.

حقیقت‌پور گفت:‌ رژیمی که نتوانسته است در برابر فرزند کوچک این انقلاب، غزه دوام بیاورد قطعاً در مواجهه با جمهوری اسلامی ایران با نابودی واقعی آن هم در کمتر از یک روز روبه‌رو می‌شود و بهتر است این رژیم منتظر پایان عمر پلیدش باشد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: ضربه شصتی که رزمندگان اسلام به پیکر رژیم صهیونیستی وارد کردند هرگز التیام نمی‌یابد بلکه بیش از هر زمان دیگر آنها را به ورطه نیستی و نابودی می‌کشاند.

انتهای پیام/62001/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول