اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع):

همیشه باید از پیروزی‌های دفاع مقدس یاد کنیم

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) گفت: پیروزی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس از جمله نعمت‌های الهی است که باید همواره از آن یاد کرد.

همیشه باید از پیروزی‌های دفاع مقدس یاد کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام حسین دشتی صبح امروز در جمع بسیجیان استان بوشهر در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر اظهار داشت: حضور در جلسات معنوی قلب را انسان زنده کرده و حیات می‌بخشد.

دشتی گفت: انسان هر چه قدر از فضاهای معنوی دور شود به تبع آن، قلب وی کدر شده و به تدریج می‌میرد.

وی با بیان اینکه حضور در برنامه زیارت عاشورا توفیقی برای پاسداران است که همه هفته در سطح سپاه برگزار می‌شود، افزود: ما باید با حضور مستمر در چنین محافلی فصل‌های زندگی خود را روشن نگه داریم.

وی در ادامه به تفسیر آیاتی از سوره مبارکه احزاب پرداخت و خاطرنشان کرد: جنگ احزاب که این سوره به آن اشاره دارد، یکی از سخت‌ترین جنگ‌های دوران پیامبر اسلام است و در آن سختی‌های فراوانی بر مسلمانان و جامعه اسلامی آن زمان وارد آمد.

دشتی گفت: در این جنگ که به جنگ خندق نیز مشهور است، قبایل مختلف کفر دست به دست هم دادند تا کار اسلام را یک‌سره و نابود سازند.

وی با اشاره به اینکه در این جنگ، اسلام با تمام توان خود در مقابل جبهه کفر با تمام توان آن ایستاد، افزود: شکست و پیروزی در این جنگ کلید پیروزی در تمام جنگ‌ها بود که به اراده خداوند و با ضربت حضرت علی(ع) به عمروبن عبدود هیبت جبهه کفر در هم فرو ریخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) یادآوری نعمت‌های الهی به خصوص نعمت‌های معنوی توسط انسانها را حائز اهمیت خواند و بیان داشت: پیروزی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس از جمله این نعمت‌هاست که باید به کرار از آن یاد کرد.

انتهای پیام/66006/ب /ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول