اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تویسرکان:

پیروزی غزه به برکت خون شهدای ایران اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تویسرکان گفت: پیروزی بی‌بدیل غزه در مقابل جنگ هشت روزه رژیم صهیونیستی علیه فلسطین به برکت خون شهدای ایران اسلامی است.

پیروزی غزه به برکت خون شهدای ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده صبح امروز در مراسم یادواره 142 شهید بخش قلقلرود و شهر فرسفج در مسجد عاشورای این شهر، با تأکید بر این موضوع که کسی با ادعا مؤمن نمی‌شود، اظهار داشت: عده‌ای در حیات 34 سال انقلاب حرف از مسلمانی و دینداری می‌زنند اما گامی در برپایی اسلام برنداشتند و ذره‌ای زحمت نکشیدند، این گروه فکر می‌کردند و می‌کنند با شعار دادن و ظاهرسازی‌ کردن می‌توانند در جرگه انسان‌های انقلابی و مسلمانان درجه یک محسوب ‌شوند.

وی افزود: این افراد خود را نه در کنار خانواده شهدا و نه هم عرض آنها قرار نمی‌دادند بلکه چندین درجه و مرتبه با ادعاهای که می‌کردند و می‌کنند از خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان اسلام نیز بالاتر ‌می‌دانستند.

امام جمعه شهرستان تویسرکان ادامه داد: افرادی که در سوگ کرسی‌ ریاست، پست و مقام در گوشه گوشه این مملکت اسلامی قرار گرفتند و بیشتر از خانواده شهدا و ایثارگران و کسانی که زحمت زیادتری کشیدند، نق می‌‌زنند، سنگ‌اندازی می‌کنند و هر قدر هم که از انقلاب به دستشان می‌آید باز هم سیراب نمی‌شوند اینان در عرصه‌هایی به خاطر اینکه خودشان را خوب نشان دهند خیلی داغ‌، ادعای انقلابی‌گری و مؤمن بودن می‌کنند.

وی تأکید کرد: این در حالی است که بر اساس قرآن کریم برای انسان مؤمن نشانه‌های است این طور نیست که هر کسی که ادعای پاسداری کند مؤمن باشد بلکه کسانی که ایمان آوردند و با جان و مال خود در راه خداوند جهاد و هجرت کردند مؤمن واقعی هستند.

ارزنده شهدا و خانواده شهدا و ایثارگران را مصداق بارز مؤمن واقعی در گذشت از جان و مالشان در خدمت به اسلام و انقلاب دانست و متذکر شد: به طور قطع کسانی که از رزمندگان اسلام و انقلاب حمایت نکردند حتی یک روز در جبهه حضور نداشتند و امروز می‌آیند در کنار پدر شهیدی که به استقبال جسد جوانش می‌رود، مادری که رضایت پدر را به دست می‌آورد و فرزند و همسرش را رهسپار جبهه‌های نبرد حق علیه باطل می‌کند، قرار می‌گیرند، یکسان نبوده و نیستند.

وی در ادامه با بیان اینکه خیزش عزتمند امروز مسلمانان در جای جای دنیا علیه استکبار و رژیم منحوس اسرائیل و آمریکا با عنایت پروردگار در حال فراگیری است، گفت: فراگیری و گسترش دین ناب محمدی(ص)، بیداری اسلامی سراسر کره خاکی و عقب‌گرد امروز نظام سلطه‌گر استعمار به برکت خون شهدا است.

امام جمعه تویسرکان افزود: برای نخستین بار این ایران اسلامی بود که با رهبری‌های عالمانه بنیانگذار انقلاب امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب با حمایت مردمی انقلابی و جوانانی که از جانشان گذشتند و در برابر ظلم ایستادند کفر را زمین‌گیر و به ذلت و خواری کشاندند.

وی با تأکید بر اینکه استکبار، ظلم و استعمارگری در جهان در حال سرنگونی است، خاطرنشان کرد: به ستوه آمدن آمریکا و رژیم صهیونیزم از قدرت جهانی ایران اسلامی امروز بر همگان مبرهن شده است.

ارزنده افزود: سخن وزیر امور خارجه آمریکا در مقابل دوربین‌های خبرنگاران جهان با این مضمون که «بزرگ‌ترین چالش دوره وزرات من ایران است» نشان از ذلت و سرنگونی استکبار در برابر حقانیت اسلام و انقلاب دارد.

امام جمعه تویسرکان با اشاره به اینکه بر هیچ کس پوشیده نیست این موشک‌های ایران است که از غزه، اسرائیل را هدف قرار داده بود، در خطاب به خانواده‌های شهدا، گفت: اسرائیلی که امروز ادعای چهارمین قدرت نظامی جهان را دارد هشت روز بیشتر نتوانست در مقابل مبارزه مردم فلسطین ایستادگی کند و از روز چهارم به بعد شروع به گدایی صلح کرد این پیروزی بی‌نظیر به برکت خون شهدای ایران اسلامی است.

در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با مداحی مداح اهل بیت(ع) اصغر جانجانی در مصیبت سوگ امام حسین(ع) و یارانش، مهیمانان محفل نور و شهادت بر سینه زدند.

انتهای پیام/89010/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول