اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برادر سرلشکر شهید حسن تهرانی‌مقدم:

مقاومت در جنگ 33 ‌روزه با موشک‌های شهید تهرانی‌مقدم به پیروزی رسید

خبرگزاری فارس: برادر سرلشکر شهید حاج حسن تهرانی‌مقدم گفت: با موشک‌های ساخته شده توسط این شهید مقاومت در جنگ 33 روزه به پیروزی رسید و به حاج حسن تهرانی‌مقدم اعلام می‌کنیم با موشک‌هایت پیروزی علیه اسرائیل از 33 روز به 8 روز رسید‌.

مقاومت در جنگ 33 ‌روزه با موشک‌های شهید تهرانی‌مقدم به پیروزی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، محمد تهرانی‌مقدم مدیر مؤسسه فرهنگی شهدای غدیر و برادر سرلشکر شهید حاج حسن تهرانی‌مقدم بعد از ظهر امروز در مراسم یادواره این شهید که در تنکابن به همت هیئت رزمندگان این شهرستان برگزار شد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره مقام حاج حسن این شهید را سرداری جهاد‌گر، دانشمندی برجسته معرفی کردند.

وی افزود: سرلشکر شهید تهرانی‌مقدم دارای ویژگی‌های اخلاقی بارزی بود که از جمله مهم‌ترین آنها اخلاص، تعبد، پایبندی بر اصول دین و تعالیم ائمه اطهار(ع)، تفکر و مدیریت بوده است.

محمد تهرانی‌مقدم در ادامه اظهار داشت: حاج حسن در طول تاریخ انقلاب و 8 سال دفاع مقدس در تمامی عرصه‌ها حضوری چشمگیر و پررنگ داشت.

وی تصریح کرد: این پاسدار بی‌ادعا سیر سلوکش را از مساجد و در مسیر پیروزی انقلاب طی کرد و همه تلاش او این بود تا با توجه به فرامین دین، وصایا و فرمایشات امام راحل و مقام ولایت حضرت آیت‌ا‌لله خامنه‌ای در خدمت نظام باشد.

بردار پدر موشکی ایران خاطر نشان کرد: شهید تهرانی مقدم در 8 سال دفاع مقدس آبدیده شد و در گره‌کشایی از محرومان تلاشگر بود و در جهاد خودکفایی به اوج رسید، اسمش حسن و خلقش نیز حسن بود.

مدیر مؤسسه فرهنگی شهدای غدیر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های تحقیقاتی سرلشکر شهید حاج حسن تهرانی‌مقدم پدر علم موشکی ایران گفت: با موشک‌های ساخته شده توسط این شهید و همکارانش علیه اسرائیل جنگ 33 روزه به پیروزی رسید و امروز به شهید حاج حسن تهرانی‌مقدم اعلام می‌کنیم با موشک‌هایت پیروزی علیه اسرائیل از 33 روز به 8 روز رسیده است که دشمن صهیونیستی را به ذلت کشانید.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این یادواره که به مناسبت سالروز شهادت سرلشگر شهید حاج‌حسن تهرانی‌مقدم به همت هیئت رزمندگان اسلام شهرستان تنکابن در مسجد ولی عصر این شهرستان برگزار شد مقامات شهرستانی اعم از سیاسی، اداری و نهادی حضور داشتند یاد این سردار رشید اسلام و نظام اسلامی گرامی داشته شد.

انتهای پیام/86020/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول