اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

حفظ وحدت مهم‌ترین اصل پیروزی مسلمانان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: مسلمانان برای پیروزی در برابر کافران باید وحدت خود را حفظ کنند.

حفظ وحدت مهم‌ترین اصل پیروزی مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌دژ، حجت‌الاسلام نقی باقری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: دشمنان اسلام برای فشار بیش‌تر بر روی مردم ایران اسلامی در پی افزایش تحریم‌ها هستند و به همین دلیل در این برهه زمانی مردم باید هشیارتر از همیشه در وسط میدان باشند.

وی افزود: احتیاج به دیگران هر کشوری را از مسیر پیشرفت و تعالی باز می‌دارد به همین دلیل باید مسیر ورود و نفوذ بیگانگان در میدان مسلمانان بسته شده و به این ترتیب مسیر تعالی کشورهای اسلامی و به دست گرفتن قدرت در برابر کافران هموار شود.

امام جمعه شاهین‌دژ در ادامه با بیان این نکته که استقرار سامانه‌های موشکی در ترکیه و مرز سوریه جز دسیسه‌های غرب دلیل دیگری ندارد، بیان داشت: آمریکا و هم‌پیمانانش در پی تسلط بر اسلام و مسلمانان است، ولی در این راه همکاری و هوشیاری مردم می‌تواند سبب پیروزی نهایی اسلام باشد.

این مسئول تبدیل ایران به کشوری ضعیف را دور از ذهن و ناشدنی دانست و تصریح کرد: این آرزوی آمریکا به طور قطع با شکست مواجه شده و شاهد پیروزی تمام مسلمانان در برابر کفر خواهیم بود.

باقری خاطر نشان کرد: پیروی از ولایت‌فقیه و حمایت از رهنمودهای رهبری تنها عامل ماندگاری ملت ایران در جهان است که باید در همین راه و با تمام توان ایستادگی کرد.

وی بیداری اسلامی را سبب رسوایی کافران برشمرد و ابراز داشت: تمام قاره‌های جهان شاهد بروز بیداری اسلامی هستند و همین امر دلیلی بر رسوایی آمریکا و کشورهای غربی در برابر مسلمانان به شمار می‌رود تا به این ترتیب وعده الهی مبنی بر همه‌گیر شدن اسلام تحقق یابد.

امام جمعه شاهین‌دژ در پایان اذعان داشت: آمریکا از همان ابتدا نشان داده که جهانخوار بوده و در این راه هیچ اصل و قاعده‌ای را برای خود متصور نیست بنابراین باید تمام توان مسلمانان برای مقابله با این جهانخواری به کار گرفته شود.

انتهای پیام/61012/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول