اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

رژیم صهیونیستی حتی یک گام هم در جنگ هشت روزه موفق نبود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: رژیم صهیونیستی حتی یک گام در جنگ هشت روزه خود با حماس موفق نبود و در این ماجرا شکست سختی متحمل شد.

رژیم صهیونیستی حتی یک گام هم در جنگ هشت روزه موفق نبود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: رژیم صهیونیستی نشان داد که در مقابل حماس عددی به شمار نمی‌آید و ثابت کرد که دیگری خبری از لشکر چهارم جهان نیست.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی برای کسب آبروی رفته به غزه حمله کرد، افزود: رژیم صهیونیستی برای کسب مجدد آبروی نداشته به غزه حمله کرد ولی در این هدف خود بازماند و بار دیگر به جهانیان ثابت شد که گروه قلیل به گروه کثیر به فضل الهی غالب می‌شود.

خطیب جمعه شوشتر با تاکید بر اینکه حماس روح مقاومت اسلامی در فلسطین است، تاکید کرد: حماس برای مقابله با رژیم صهیونیستی از همه توان خود استفاده کرد و به این دلیل این رژیم جعلی در روزهای سوم به بعد به فکر آتش بس افتاد و  همه کشورهای جهان را واسطه کرد تا حماس دست از بمباران موشکی تلاویو بردارد.

 

*بسیج متعلق به هیچ حزبی نیست

امام جمعه شوشتر همچنین به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج لشکر مخلص خدا است و متعلق به هیچ حزب و گروهی نیست و تنها به مردم تعلق دارد.

سلیمانی خاطر نشان کرد: بسیج روحیه‌ای شاد، پویا و تلاشگر دارد و به این دلیل باید در همه جامعه گسترش یابد تا بتوان از این روحیه برای رشد کشور استفاده کرد.

امام جمعه شوشتر تاکید کرد: بسیج مبدا بصیرت و تجلی ایثار است و باید توجه داشت که چنین نیروی ولایی دشمن زیاد دارد و بسیجیان باید در این باره بسیار هوشمندانه عمل کنند.

وی خاطر نشان کرد: بسیج در منطقه معروف شده است به طوری که بسیاری از ابرقدرت‌های جهان از این نیروی مخلص و شجاع ترس به دل دارند و بارها برای تخریب چهره آن اقدام کرده‌اند.

سلیمانی افزود: در ایام محرم باید تلاش کرد تا فرائض واجبی مانند نماز، امر به معروف و نهی از منکر بار دیگر احیا شوند و هیئت‌های عزاداری برپایی نماز را باید در اولویت بدانند.

انتهای پیام/72006/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول