اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل:

پیروزی انقلاب اسلامی در تمام جهان نمایانگر است

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل گفت: انقلاب اسلامی ایران در تمام کشور‌های جهان به عنوان یک الگو و حماسه بی‌نظیر ثبت شده و در تمام جهان نمایانگر است.

پیروزی انقلاب اسلامی در تمام جهان نمایانگر است

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، هوشنگ ناظری صبح امروز در جلسه ستاد دهه فجر زابل در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در تمام کشور‌های جهان به عنوان یک الگو و حماسه بی‌نظیر ثبت شده و بسیاری از جنبش‌های مردمی که در کشور‌های مختلف راه افتاده است، نشأت گرفته از همین انقلاب می‌باشد.

وی با اشاره به نقش و حضور پررنگ مساجد در برنامه‌های دهه فجر افزود: باید با حساسیت و انگیزه خاص، تمامی فعالیت‌ها و خاطرات نسل اول انقلاب را به نحو مطلوب به نسل جدید و جامعه فعلی انتقال داد تا با همه وقایع انقلاب آشنا شوند.

فرماندار زابل ادامه داد: اعلام آمار و ارقام توسعه ایران اسلامی در همه ابعاد علمی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و غیره باید توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان به‌خوبی و با مستندات کافی انجام شود تا مردم بتوانند به‌درستی امکانات قبل و بعد از انقلاب را خودشان مقایسه کنند.

ناظری با تأکید بر لزوم مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در برنامه‌های دهه فجر امسال بیان داشت: ایجاد شور، نشاط و شعف در بین مردم با رعایت تمام موازین اسلامی یک امر ضروری است و باید با اجرای برنامه‌های متنوع و آذین‌بندی سطح شهر، زمینه مشارکت و حضور همه جانبه مردم را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی به نسل سوم گفت: تعداد پنج کمیته در ستاد دهه مبارک فجر شهرستان زابل تشکیل شده است که این کمیته‌ها با برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم و ایجاد کارگروه‌ها در تمامی ابعاد فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و غیره مسئولیت اجرای برنامه‌ها و اطلاع رسانی را در ایام‌الله دهه فجر بر عهده خواهند داشت.

فرماندار زابل تصریح کرد: همچنین تعدادی مسابقات فرهنگی، هنری، پیاده‌روی و غیره در این ایام در سطح شهرستان زابل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/75002/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول