اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:‌

اعتقاد رزمندگان موجب پیروزی در دوران دفاع مقدس شد/ انقلاب اسلامی در تاریخ جهان ماندگار است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت:‌ ایمان، اعتقاد و باور رزمندگان موجب پیروزی در دوران دفاع مقدس شد.

اعتقاد رزمندگان موجب پیروزی در دوران دفاع مقدس شد/ انقلاب اسلامی در تاریخ جهان ماندگار است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در یادواره 34 شهید دانشجوی استان زنجان، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس سرشار از امدادهای غیبی است که در عرصه‌های مختلف دیده شده است.

وی با بیان اینکه جنگ امروز سخت‌تر از جنگ دوران دفاع مقدس است، افزود: مسئولیت دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم برای مقابله با توطئه‌های دشمنان سنگین‌تر است.

*نسل امروز جامعه نسلی جدی و با تفکر بسیجی است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه نسل امروز جامعه نسلی جدی، پرتلاش، خوش‌فکر، روشن و تفکر بسیجی است، افزود: باید از این ظرفیت به نحو مطلوبی برای توسعه کشور استفاده شود.

وی با بیان اینکه تقویت اخلاص در جوانان از تاکیدات مقام معظم رهبری است، افزود: باید نسل جوان را نسلی با اخلاص تربیت کرد.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه دشمن با پیشرفته‌ترین تجهیزات و امکانات علیه نظام جمهوری اسلامی اقدام می‌کرد، افزود: در برابر همه تجهیزات دشمنان، ایمان و باور قلبی رزمندگان موجب پیروزی شد.

وی با بیان اینکه در برابر تهاجمات دشمنان وظیفه دانشجویان سنگین‌تر است، خاطرنشان کرد: امروز روشنفکران جامعه افسران جنگ نرم هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان انقلاب اسلامی را ماندگار در تاریخ جهان عنوان کرد و افزود: ملت ایران در برابر تهاجم دشمنان تنها به دفاع از تمامیت ارضی خود پرداختند.

وی با بیان اینکه در هیچ مقطعی روند جامعه تعطیل نشده است، یادآور شد: هر کدام از توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی، موجب سرنگونی یک کشور می‌شد.

انتهای پیام/73003/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول