اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر مقام رهبری در قم:

پیروزی انقلاب به دلیل اجتماع مردم حول محور ولایت بود

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم گفت: پیروزی مردم ایران در سال 57 و همه حوادث انقلاب به دلیل اجتماع آنان حول محول ولایت فقیه بود.

پیروزی انقلاب به دلیل اجتماع مردم حول محور ولایت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملکا ظهر امروز در گردهمایی دانشجویان دانشگاه‌های استان قم در دفتر مقام معظم رهبری در قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حوزه و دانشگاه ابراز کرد: حوادث دوران انقلاب مانند 16 آذر، 19 دی و 17 شهریور زمانی به ثمر رسیدند که مردم حول محور ولایت فقیه اجتماع کردند.

وی افزود: نیاز اساسی کشور در شرایط کنونی وحدت و یکپارچگی حول محور رهبری و ولایت است و تا زمانی که به این ریسمان محکم چنگ زده باشیم شکست نخواهیم خورد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم با اشاره به خاطره‌ای از مرحوم آیت‌الله بهجت گفت: ایشان فرموده بودند نعمت ولایت ابتدا در عربستان بر مردم عرضه شد اما آن‌ها قدر این گوهر گران‌بها را ندانستند و به همین دلیل نعمت ولایت به ایران منتقل شد و اگر ملت ما نیز زمانی قدر آن را نداند از دستشان خارج می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم‌های باشکوه در عاشورای حسینی و تمام ایام محرم و صفر به ویژه در سال جاری نشان داد که شور و اشتیاق به اهل بیت(ع) و ولایت در میان مردم ایران به ویژه نسل کنونی بیش از گذشته تقویت شده و این مسئله عمق علاقه ملت را به رهبری نشان می‌دهد بنابراین با تداوم این روند نگرانی بابت از دست رفتن نعمت ولایت نخواهیم داشت.

ملکا با بیان اینکه حضور جوانان در همه عرصه‌های کار و تلاش و رفتار انقلابی نشان‌دهنده ولایت‌مداری آن‌هاست عنوان داشت: شایستگی و لیاقتی که در ملت ایران به منظور نگهداری از ولایت و رهبری وجود دارد موجب تداوم برکات خواهد بود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم با اشاره به سخنرانی اخیر یکی از مقامات آمریکایی افزود: این شخص در جایی گفته بود در هر منطقه‌ای که ما قدم می‌گذاریم نام ایران را می‌شنویم و سخن از جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: این سخن بدان معناست که به برکت انقلاب و ولایت‌مداری ملت ایران، نام اسلام و ایران در همه جهان پیچیده و همه ملت‌های مظلوم انقلاب اسلامی را الگوی خود قرار داده‌اند.

ملکا با تاکید بر حفظ نظام اسلامی و پاسداشت ارزش‌های اصیل انقلاب تصریح کرد: باید انقلاب اسلامی را حفظ کرده و آن را به دست صاحب اصلی ولایت یعنی امام عصر(عج) برسانیم.

انتهای پیام/78004/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول