اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

رتبه علمی خام اردبیل در کنکور «7» است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: رتبه علمی خام استان اردبیل در کنکور سراسری 91 هفتم کشوری است.

رتبه علمی خام اردبیل در کنکور «7» است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشن تجلیل از برجستگان علمی، آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: ما در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب مراسم تجلیل از ستارگان درخشان عرصه علم، تربیت، فرهنگ و کنکور استان را برگزار می‌کنیم که در این برنامه سعی می‌کنیم از برجستگان استان اعم از دانش‌آموزان، معلمان و دانشجویان راه یافته به مراکز علمی و دانشگاهی تجلیل کنیم.

وی تصریح کرد: ‌در این جشن از 37 دانش‌آموز دارای رتبه زیر 100 کنکور، 72 نفر هنرجوی مراکز فنی و حرفه‌ای که رتبه‌های برتر کشوری را به دست آوردند و همچنین 41 نفر دارنده رتبه زیر هزار کنکور با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل می‌شود.

محمودزاده به موفقیت یک دانش‌آموز این استان در کسب رتبه زیر 10 کشوری در رشته تجربی اشاره کرد و افزود: این برای ما جای خرسندی بود که این دانش‌آموز توانست جزو 10 دانش‌آموز برگزیده کنکور شناخته شود.

این مسئول تجلیل از برگزیدگان المپیاد و جشنواره خوارزمی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: ما در این جشنواره دو منتخب کشوری داشتیم که در تاریخ این استان کسب این موفقیت آن هم برای دو نفر بی‌سابقه بوده است.

وی همچنین از تجلیل برترین‌ها و موفق‌ترین دانش‌آموزان که حائز معدل کتبی سوم نظری با تراز 18 به بالا شدند، خبر داد و اضافه کرد: در این زمینه از 188 نفر دانش‌آموز در رشته‌ها و گروه‌های مختلف تحصیلی تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از تجلیل 59 نفر دانش‌آموز برگزیده گروه تربیت بدنی و همچنین 24 نفر برگزیده مسابقات فرهنگی، هنری خبر داد و یادآور شد: در قالب پرسش مهر نیز پنج دانش‌آموز برگزیده این استان تجلیل می‌شوند.

محمودزاده در ادامه سخنان خود بیان کرد: از 10 معلم آموزش و پرورش نیز که حائز رتبه اول تا سوم ارائه الگوهای برتر تدریس بودند در این آزمون تجلیل می‌شود.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان با یادآوری اینکه در مجموع 410 نفر در استان بهمن ماه امسال اعم از دانش‌آموز و معلم به عنوان برگزیدگان و ستارگان استان تجلیل می‌شوند، گفت: بیش از 100 میلیون تومان اعتبار برای برگزاری این آیین باشکوه در نظر گرفتیم که امیدواریم بتوانیم در این زمینه نیز به شایستگی عمل کنیم.

وی افزود: ‌در کنار این برنامه‌ها سعی داریم همچنان رویه حمایتی از دانش‌آموزان سال سوم متوسطه و پیش دانشگاهی را برای ورود به دانشگاه‌ها و مراکز علمی تقویت کنیم که در این زمینه برگزاری آزمون‌های پیشرفت تحصیلی و توسعه قطب‌های علمی جزو اولویت‌ها و برنامه‌ریزی‌های اساسی ما است.

محمودزاده تصریح کرد:‌ در کنار این برنامه‌ریزی‌ها دانشگاه فرهنگیان و دو پردیس برادران و خواهران از بهمن ماه اقدام به جذب دانشجو می‌کنند که این خود می‌تواند در تقویت ورود نیروهای انسانی کارآمد مؤثر باشد.

انتهای پیام/62004‌/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول