اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بدون هماهنگی آموزش و پرورش هرمزگان

منطقه آزاد رئیس آموزش و پرورش کیش را برکنار کرد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با استناد به ماده 112 قانون پنجم توسعه و بدون هماهنگی آموزش و پرورش هرمزگان به یک باره رئیس آموزش و پرورش شهر کیش را برکنار و سرپرستی این اداره را به یک بازنشسته نیروی انتظامی سپرد.

منطقه آزاد رئیس آموزش و پرورش کیش را برکنار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جزیره کیش، پس از مدت‌ها کش و قوس سرانجام مراسم تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش کیش در حالی که با حضور معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، برخی از مسئولان محلی، فرهنگیان کیش و اقشار مختلف مردم در سالن خلیج فارس مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد که رئیس برکنار شده نه تنها در این مراسم حاضر نشد و بلکه همچون گذشته در دفتر محل کار خود به امور روزانه خود مشغول بود.

طبق گفته مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان به فارس، این مراسم بدون هماهنگی‌های لازم و ایجاد ساز و کارهای مورد نیاز انجام شده است.

علیرضا عامری مدیر عامل منطقه آزاد کیش نیز گفته است: این انتصاب با استناد به ماده 112 قانون پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران که نظارت مدیر عامل سازمان منطقه آزاد بر تمامی امور دستگاه‌های دولتی را قانونی اعلام می‌کند صورت گرفته است و مجید بزمون به عنوان سرپرست این اداره منصوب شده است.

متن حکم علیرضا عامری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش خطاب به مجید بزمون قرائت شد.

در این حکم آمده است، نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جناب عالی و بنا به پیشنهاد معاون فرهنگی و اجتماعی به استناد ماده 112 قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران به موجب این حکم به عنوان سرپرست آموزش و پرورش کیش منصوب می‌شوید.

از خداوند متعال توفیق شما را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چهارچوب راهبردهای ریاست جمهوری برای پیشرفت و توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کیش در مدت تصدی آن اداره مسئلت کنیم.

ابراهیم رضوانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان در مراسم معارفه سرپرست آموزش و پرورش کیش با اشاره به نقش حاکمیتی سازمان و وظیفه‌ای که قانون‌گذار طبق قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران برای سازمان منطقه آزاد کیش موظف کرده است گفت: با توجه به سیاست سازمان منطقه آزاد کیش مبنی بر الگو سازی این منطقه در تمام زمینه ها ،متاسفانه آموزش و پرورش کیش هم پا و همگام با سایر دستگاه‌ها و نهادها نتوانسته است پیشرفت داشته باشد و انتظارات مردم را برآورده کند از این رو مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با بهره‌گیری از اختیارات قانونی خود درصدد رفع این کاستی‌ها است.

برکناری اسحاق جلالی پس از آن اتفاق افتاد که از دو سال گذشته رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش پس از مکاتبات متعدد با وزیر آموزش و پرورش در پی تغییر در رأس مدیریت این اداره بود.

پس از پایان این مراسم رئیس جدید آموزش و پرورش کیش به همراه هیئتی عازم محل کار خود شد اما  مدیر برکنار شده همچنان در دفتر محل کار خود حضور داشت.

به گفته احمد آخوندی مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان، امروز مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش ‌رئیس آموزش و پرورش کیش را برکنار و یک بازنشسته نیروی انتظامی را به عنوان سرپرست معرفی کرده‌اند.

وی ادامه داد: از این امروز به بعد اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، هیچ تعهدی نسبت به 5 هزار دانش‌‌آموز محصل و 400 کارمند آموزش و پرورش در این جزیره ندارد.

یادآور می‌شود، مجید بزمون سرپرست معرفی شده آموزش و پرورش کیش بازنشسته نیروی انتظامی و در ماه‌های اخیر همواره در سمت معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، معاون ورزش، واحد بازرسی و ارزیابی این سازمان به عنوان مسئول در گردش بوده است.اخبار تکمیلی ارسال می‌شود.

انتهای پیام/2310/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول