اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سوادکوه، قائمشهر و جویبار در مجلس:

تغییر مدیر آموزش و پرورش جویبار به سؤال از وزیر مرتبط است

خبرگزاری فارس: نماینده سوادکوه، قائمشهر و جویبار در مجلس با انتقاد از برخی از تغییرات در ادارات و نهادها گفت: تغییر و تحول مدیر آموزش و پرورش جویبار به سؤال از وزیر آموزش و پرورش مرتبط است.

تغییر مدیر آموزش و پرورش جویبار به سؤال از وزیر مرتبط است

کمال علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به یکی از سؤالات از استاندار مازندران در ارتباط با لزوم استفاده از نیروهای توانمند در ادارات و نهادهای استانی، اظهار کرد: ریشه بسیاری از مشکلات مازندران به علت عدم توانمندی برخی از مدیران است.

نماینده سوادکوه، قائمشهر و جویبار در مجلس شورای اسلامی به جابجایی برخی از مدیران در بدنه ادارات و نهادها اشاره و ادامه داد: برخی از مدیران جابجا شده در اعتقاد به گفتمان دولت و از لحاظ کاری نسبت به مدیر جابجا شده کمرنگ‌تر هستند.

وی با تاکید بر اینکه با جابجایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان جویبار مخالف هستم، خاطر نشان کرد: مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نظر مرا درباره تغییر مدیر شهرستان جویبار علی‌السویه بیان کردند که درست نیست و آقای رنجبر مدیر آموزش و پرورش جویبار فردی قوی و باتجربه و منشأ خدمات بوده است.

عضو خانه ملت به فحوای سخنان مدیرکل آموزش و پرورش مازندران درباره تحت فشار بودن از جاهای مختلف برای تغییر مدیر آموزش و پرورش جویبار اشاره و یادآور شد: تغییر و تحول مدیر آموزش و پرورش جویبار به سؤال از وزیر آموزش و پرورش مرتبط است.

علیپور با تاکید بر اینکه سؤال از وزیر آموزش و پرورش نباید منجر به تغییر مدیری شود، گفت: این رویه بیانگر ضعف، عدم ثبات مدیریتی و عدم تصمیم‌گیری مدیریتی قوی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران است.

نماینده سوادکوه، قائمشهر و جویبار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تغییر دو نماینده حوزه انتخابیه بیانگر مخالفت 60 تا 70 درصد مردم با وضعیت موجود بوده است، گفت: اگر ما هم ضعیف عمل کنیم و نظارت کافی نداشته باشیم، مردم با ما شوخی ندارند و در صورت ضعف در عملکرد به ما هم اقبال نشان نخواهند داد.

وی پیشنهاد نیروهای توانمند و حمایت از مدیران کارآمد را در راستای یکدیگر توصیف کرد و گفت: ما بسیاری از مدیران را قبول داریم و حمایت از مدیر توانمند کمتر بیان می‌شود و اگر مدیری توانمند نباشد، عدم توانمندی را به مدیر دستگاه استانی یا کشوری اعلام می‌کنیم و در برگه‌های ارزیابی خود نیز پیگیر فعالیت‌های مدیران هستیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، پیشنهاد چینش مدیر به مسئولان بالادست را حق نماینده مجلس توصیف کرد و گفت: مدیر ادارات و نهادها در پذیرش یا نپذیرفتن پیشنهاد نمایندگان مجلس مختار هستند.

انتهای پیام/86015/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول