اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش سلطانیه خبر داد

قبولی 70 درصدی دانش‌آموزان سلطانیه‌ در کنکور

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش سلطانیه از قبولی بیش از 70 درصدی دانش‌آموزان سلطانیه‌ در کنکور سراسری خبر داد.

قبولی 70 درصدی دانش‌آموزان سلطانیه‌ در کنکور

علیرضا ربیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به علت آمار قبولی بالای دانش‌آموزان سلطانیه‌ای در کنکور آموزش و پرورش این منطقه موفق به کسب رتبه دوم در بین نواحی چهارده‌گانه آموزشی استان شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع قبول‌شدگان در کنکور سراسری در رشته ریاضی و بخش پسران درصد قبولی 74 درصد بوده است، افزود: همچنین در این بخش قبولی دختران دانش‌آموز نیز 81 درصد است.

رئیس آموزش و پرورش سلطانیه تصریح کرد: در مجموع دانش‌آموزان زنجانی با 77 درصد قبولی در رشته ریاضی رتبه دوم را در استان کسب کرده است.

وی در زمینه درصد قبولی دانش‌آموزان در رشته تجربی نیز گفت: در بخش پسران 69 درصد قبولی و در بخش دختران 3.67 درصد قبولی حاصل شده است.

ربیعی افزود: در رشته تجربی نیز آموزش و پرورش سلطانیه با کسب مجموع امتیاز 9.67 درصد رتبه نخست را در بین مناطق چهارده‌گانه استان کسب کرده است.

وی در ادامه به میزان قبولی در رشته انسانی نیز اشاره کرد و گفت: در بخش پسران 82 درصد قبولی و در بخش دختران 70 درصد قبولی وجود دارد که بر اساس این آمار آموزش و پرورش سلطانیه رتبه سوم را در بخش پسران و رتبه سیزدهم در بخش دختران و در مجموع رتبه نهم را در گروه انسانی کسب کرده است.

ربیعی در ادامه میزان قبولی در رشته زبان را نیز در بخش پسران 60 درصد و در بخش دختران 23 درصد اعلام کرد و یادآور شد: بر این اساس آموزش و پرورش سلطانیه رتبه دوم را در بخش پسران و رتبه نهم را در بخش دختران به دست آورده است.

وی افزود: در مجموع آموزش و پرورش سلطانیه در گروه زبان رتبه دوم استانی را کسب کرده است.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول