اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش فارس خبر داد

65 هزار دانش‌آموز فارس متقاضی شرکت در کنکور

خبرگزاری فارس: رئیس اداره سنجش و ارزشیابی آموزش و پرورش فارس گفت: در سطح استان فارس 65 هزار دانش‌آموز داوطلب شرکت در کنکور امسال شده‌اند.

65 هزار دانش‌آموز فارس متقاضی شرکت در کنکور

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، اصغر دیناری اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن زمان ثبت‌نام آزمون سراسری سال 92، ضروری است دانش‌آموزانی که در مقطع پیش‌دانشگاهی تحصیل می‌کنند از طریق سایت ساهت، صحت مشخصات فردی و تحصیلی خود را تایید کنند.

وی با بیان اینکه این بخشنامه کشوری شامل دانش‌آموزان در حال تحصیل مقطع پیش‌دانشگاهی است، تصریح کرد: تمام داوطلبان موظف هستند با مراجعه به سامانه الکترونیکی به آدرس Http://dipcode.medi.ir  کد سوابق تحصیلی خود را دریافت و آن را تا زمان اعلام نتایج کنکور سراسری نزد خود نگه دارند.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی آموزش و پرورش فارس ادامه داد: بر این اساس نمرات 10 درس رشته‌های ریاضی، تجربی و 11 درس رشته‌های انسانی که آزمون آنها به صورت نهایی برگزار شده است به سازمان سنجش ارائه می‌شود‌.

دیناری اضافه کرد: برنامه امتحانات نهایی دی ماه سال جاری به دانش‌آموزان سال سوم متوسطه بزرگسالان، داوطلبان آزاد و همچنین دانش‌آموزان روزانه که در خرداد و شهریور ماه سال 91 برخی از دروس سال سوم نهایی یا غیرنهایی را طی نکرده‌اند مربوط می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود، تعداد دانش‌آموزان متقاضی کنکور سراسری 92 در این استان را بیش از 65 هزار نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد نزدیک به 35 هزار نفر مشمول طرح ثبت سوابق تحصیلی هستند.

به گفته رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش فارس، بنابر بخشنامه مرتبط، اطلاعیه‌هایی در مورد سامانه ساهت از طریق ادارات آموزش و پرورش به نواحی و مناطق شهرستان‌های این استان ابلاغ شده است.

انتهای پیام/2448/ق/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول