اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ساری:

شرایط کسب رتبه‌های بالا در کنکور را فراهم می‌کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان ساری گفت: اگر گفت‌وگو با استاندار مازندران و وزیر در پیشرفت شما دانش‌آموزان و کسب رتبه‌های بالا در کنکور سراسری تاثیر می‌گذارد ما این شرایط را برای شما فراهم می‌کنیم.

شرایط کسب رتبه‌های بالا در کنکور را فراهم می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، اردلان فریدونی رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان ساری بعد از ظهر امروز در حاشیه برگزاری نشست صمیمی بین دانش‌آموزان نخبه مدارس ناحیه یک ساری در آموزش و پرورش شهرستان ساری، هدف از برگزاری این جلسه را پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان و کسب رتبه‌های بالا در کنکور سراسری سال جاری دانست.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ساری مجموع مسائل تربیتی و آموزشی را در قالب 40 تا 45 بند و شاخص اعلام کرد و افزود: این تعداد شاخص‌ها به دانش‌آموزان و معلمان معرفی می‌شود.

فریدونی با اشاره به اینکه بین دانش‌آموز و معلم یک ارتباط صمیمی وجود دارد، بیان کرد: دانش‌آموزان برای اهدافی که معلم برای آنان انتخاب کرده است مطالعه و تلاش بیشتری کنند.

وی تصریح کرد: در مدرسه یک فضای صمیمی بین دانش‌آموز و معلم وجود دارد که همه معلمان برای بالا بردن سطح آگاهی دانش‌آموزان تلاش می‌کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه بعضی از خانواده‌ها از دانش‌آموزان تقاضای نامناسب دارند و برای شرکت فرزندشان در آزمون‌ها اصرار می‌کنند، خاطر نشان کرد: باید فضایی برای دانش‌آموز ایجاد شود تا برای خواندن مطالب درسی مربوط به کنکور اقدام کرد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ساری بیان داشت: آنچه که خود شما دانش‌آموزان قضاوت می‌کنید و می‌توانید به آن دست پیدا کنید با تلاشی که می‌کنید به جایگاه علمی خود برسید.

وی تاکید کرد: هدف شما دانش‌آموزان هدف خوبی است و با اعتماد به‌ نفس و تلاش مضاعف می‌توانید به هدف خود برسید.

فریدونی با اشاره به مقام بالای علم در جهان بیان کرد: شما دانش‌آموزان از نظر علمی و تربیتی از دیگر افراد سرآمدتر هستید.

این مسئول با تاکید بر اینکه شما دانش‌آموزان در کنکور سراسری آینده باید رتبه بالایی کسب کنید، اظهار داشت: الگو‌برداری از دانش‌آموزانی که در کنکور سال‌های قبل رتبه خوبی کسب کرده‌اند می‌تواند در نزدیک شدن شما به اهداف بالای علمی کمک کند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ساری تاکید کرد: مدیران مدارس برای برنامه‌ریزی امتحانات و برنامه کلاسی با دانش‌آموزان همفکری کنند.

وی تصریح کرد: اگر مدرسه‌ای در کار آموزشی خود کوتاهی کند آموزش و پرورش شهرستان ساری با مدیر مدرسه برخورد می‌کند.

فریدونی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش شهرستان ساری از همه ظرفیت‌های خود برای کسب رتبه‌های بالای شما در کنکور سراسری آینده به‌کار می‌گیرد، عنوان کرد: اگر گفت‌وگو با استاندار مازندران و وزیر در پیشرفت شما دانش‌آموزان و کسب رتبه‌های بالا در کنکور سراسری تاثیر می‌گذارد ما این شرایط را برای شما فراهم می‌کنیم.

به گزارش فارس در پایان این جلسه تمامی نخبگان حاضر در این جلسه نقطه نظرات خود در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان و راه مناسب برای کسب رتبه‌های بالا در کنکور سراسری سال جاری را ارائه دادند.

انتهای پیام/2296/ح/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول