اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در لرستان مطرح کرد

رشد علمی و تربیتی نسل جوان مهم‌ترین وظیفه آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: مهم‌ترین وظیفه آموزش و پرورش رشد علمی و تربیتی نسل جوان و نوجوان کشور است.

رشد علمی و تربیتی نسل جوان مهم‌ترین وظیفه آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی در شورای آموزش و پرورش لرستان در خرم‌آباد گفت: ایجاد انگیزه و رغبت برای همراهی و همکاری با آموزش و پرورش در جهت تحقق اصل رشد علمی و تربیتی جوانان و نوجوانان کشور باید سرلوحه فعالیت‌های شورای آموزش و پرورش لرستان باشد.

وی با بیان اینکه نقش آموزش و پرورش به واسطه وظیفه و رسالت سنگینی که در عرصه تعلیم و تربیت برعهده دارد، همانند مغز برای پیکره یک جامعه است، اظهار داشت: مهم‌ترین وظیفه آموزش و پرورش رشد علمی و تربیتی نسل جوان و نوجوان کشور است که شورای آموزش و پرورش نیز باید به عنوان بازوی محرک این نهاد شرایط را برای انجام درست و بهینه مأموریت‌های این وزارتخانه در سطح کشور فراهم کند.

میرعمادی خاطرنشان کرد: کار در عرصه تعلیم و تربیت دارای اهدافی متعالی و ارزشمند است.

وی تصریح کرد: همراهی و حمایت از نهاد آموزش و پرورش در راستای زمینه‌سازی برای رشد علمی و تربیتی جامعه، باید به یک باور عمومی و ملی در کشور تبدیل شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: حضور افراد کارشناس و متخصص در حوزه‌های تعلیم و تربیت در رأس فعالیت‌های آموزشی و پرورشی و تصمیم‌گیری و سیاستگذاری در شورای آموزش و پرورش، یک اصل مهم و غیرقابل انکار است.

حجت‌الاسلام میرعمادی افزود: مهم‌ترین کارکرد شورای آموزش و پرورش سیاستگذاری و برنامه‌ریزی در راستای تحقق اصل رشد علمی و تربیتی جامعه است که برای این مهم باید نسبت به شناسایی ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود در مسیر تحقق این هدف متعالی تلاش کرد.

وی تصریح کرد: بیان دستاوردهای رشد علمی و تربیتی امری مهم است و باید به مردم اطلاع‎رسانی شود که رشد علمی استان چگونه است؟ آیا تلاش و زحمات ما به صورت صعودی است یا نزولی؟ و اینکه رشد تربیتی ما چگونه است؟

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه هم‌اکنون تحولی در مدارس قرآنی در حال انجام است و نیروهای جوان تربیت شده در آموزش و پرورش می‎توانند در این راستا کارساز باشند، اظهار داشت: بیان دستاوردها در رشد علمی و تربیتی آموزش و پرورش می‎تواند نقش‎آفرین و مؤثر باشد.

انتهای‌پیام/2304/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول