اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه تحقیقات آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

پژوهشگران برتر آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس گروه تحقیقات آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از معرفی و تجلیل پژوهشگران برتر آموزش و پرورش این استان در مدت برگزاری هفته پژوهش خبر داد.

پژوهشگران برتر آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بیژن مرادی ظهر امروز در مراسم گشایش چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی این استان، اظهار داشت: در این غرفه سعی شده تا تمام فعالیت‌های مجموعه آموزش و پرورش، پژوهش‌های معلمان و دانش‌آموزان این استان به نمایش عمومی گذاشته شود.

وی افزود: طرح‌های موجود شامل طرح‌های پژوهشی معلمان و دانش‌آموزان است که با نظارت گروه تحقیقات و پژوهش مدیریت شده، برخی از پایان‌نامه‌های مقطع کارشناسی ارشد معلمان و دانشجویان نیز در این نمایشگاه ارائه شده است.

مرادی از عدم ابلاغ اعتبارات به طرح‌های تحقیقی - پژوهشی این اداره‌کل خبر داد و گفت: اعتبارات این حوزه از وزارتخانه باید تخصیص داده شود، ولی تاکنون هیچ اعتباری ابلاغ نشده و تمام دستاوردهای این نمایشگاه از محل اعتبارات سال گذشته است.

رئیس گروه تحقیقات آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری پایه و اساس آموزش و پرورش را طرح‌های پژوهشی برشمرد و گفت: یکی از وظایف اصلی این سازمان توسعه فرهنگ پژوهش است، به ویژه در دوره ابتدایی با تدریس کتاب تفکر و پژوهش در پایه ششم، حاکی از این مهم است.

وی از تجلیل چهار پژوهشگر برتر این استان در هفته پژوهش خبر داد و افزود: چهار پژوهشگر برتر این حوزه مهدی امیدیان، زهرا جعفرپور بروجنی، مدینه علیخانی و هادی حکمی شلمزاری به عنوان چهار پژوهشگر برتر و دانش‌آموز آرزو سبزوار قعفرخی به عنوان دانش‌آموز برتر در حوزه پژوهشگری در پایان نمایشگاه تجلیل خواهند شد.

مرادی از برگزاری مسابقه پژوهشی در این نمایشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان بازدیدکننده از این نمایشگاه می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی پژوهشگران برتر چهارمحال و بختیاری امروز با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، معاون نیروی انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری، شهردار شهرکرد و جمع کثیری از ادارات و ارگان‌های استان در مرکز آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران شهرکرد گشایش یافت.

انتهای پیام/68006/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول